Shan3d Posted October 1, 2013 Share Posted October 1, 2013 Witam moze ktos bedzie w stanie mi pomoc odrazu powiem ze niemam polskich znakow wiec pisze jak pisze a wiec moj problem polega na tym ze ja probuje malowac textury w mari bezposrednio na uv-kach to wszytsko jest git ale jak przegladam to co namalowalem w perspektywie to po powrocie do malowania na uv-kach automatycznie pojawiaja mi sie "domalowane" szczegoly modelu np bieznik opony czy ktos moze wiedziec w czym problem ? podobny problem mam w zbrush jak dziargam cos w hd to promien kola ktory maskuje zblizenie wplywa na topologie obszaru niezmaskowanego dzieje sie to gdy obracam obiekt. niewiem czy ktos cos zrozumial ale postaram sie za niedlugo wgrac jakies screeny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miłosz3ds Posted October 1, 2013 Share Posted October 1, 2013 Cześć. Co do Mari - daj screena jak wyglądają Twoje ustawienia maskowania. Pozdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shan3d Posted October 1, 2013 Author Share Posted October 1, 2013 problemem byly sterowniki bo po instalacji nowych problem sam sie rozwiazal przynajmniej narazie :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts