Skocz do zawartości

Jakiego laptopa polecacie?


Gość kakaku

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Przymierzam się do kupna nowego laptopa i chciałbym się Was spytać o rade co do dobrego sprzętu, tak aby wystarczał do większych prac. Myślę, że minimum 8gb RAMu. Nie znam się za bardzo na podzespołach i nie wiem jak teraz nowsze laptopy wypadają jęsli chodzi o żywotność i niezawodność. Jaka firma? Mam Asusa starego i niby nie szwankuje na tyle na ile ma lat:D Ale słyszałem, że te nowsze już takie wytrzymałe nie są. Więc macie może jakieś swoje typy? kupiliście coś ostatnio co się Wam spodobało albo możecie polecić? mogą to być albo całe laptopy które można kupić w sklepie albo podzespoły.

Dzieki z góry za odp:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Polecam samsunga od siebie, kupiłem za małą cenę bo tylko 2300zł i5 6 giga. ramu. puszczałem na nim rendery nie raz bez przerwy 3-4 dni. i dalej śmiga tak więc chłodzenie mają dobre samsungi. Mam go już półtora roku.

 

Najwarzniejsza to kwota jaką dysponujesz. I czy na pewno potrzebujesz laptopa :D

 

Poleciłbym to:

http://www.skapiec.pl/site/cat/17/comp/7559136_techniczne

jednak nie wiem jak z chłodzeniem i te sprawy natomiast na papierze mistrz

 

i7 najnowszej generacji (haswell)

fullHD ekran matowy

8 giga ramu - do 16

GTX 760M

1000 giga pamięci. na HDD

+ HDMI

 

a wszystko za 4tyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok 2 miesiące temu znajoma kupiła samsunga:

http://www.x-kom.pl/p/148632-notebook-laptop-15-6-samsung-ativ-book-4-i5-3230m-16g-500-win8-czerw-gf710m.html

 

Katowałem go vrayem, dużymi katalogami w indesignie, wieloma cięższymi tematami. I jest na prawdę warty polecenia.

Na dodatek - wyjątkowo estetyczny.

 

Jest też wersja z i7. Przy 16gb ramu cena by wynosiła pewni ok 3500zł, ale musisz sprawdzić.

Odnośnik do komentarza