Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

kiedyś założyłem podobny wątek, ale gdzieś mi go wcięłoo ... :(

 

rozpocząłem rysunek, ale coś kiepawo idzie; próbuję oddać fakturę kaminia i brak mi pomysłu by to wyglądało w miarę realistycznie, zwłaszcza na dalszych planach.

próbowałem już różnego badziewia: maxowe tekstury przy różnych trybach nakładanie, experymenty z brushami a nawet dziarganie każdego detalu osobno ... idzie to jednak topornie :(

 

zna ktoś jakiś sposób by to zrobić a się nie narobić? :)

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

przecież wiadomo ze ryunek to nie rendering....layera zrób i pomaluj :)

Napisano

no i wszystko jasne :)

 

 

wg mnie raczej nie tyle fakture co nature skal powinienes odtworzyc. Czyli ostrzejsze krawedzie zaznaczone wyraznym kontrastem, dokladne, przynajmniej w niektorych miejscach, odwzorowanie gdzie skala jest wypukla a gdzie wklesla. U Ciebie jest kilka takich dopbrze zdefiniowanych miejsc po bokach, ale na gorze te plamy sa zbyt nijakie, nie wspolgraja ze soba. Ale skal nie malowalem, wiec mowie co mysle tylko.

Napisano

tak jest. mniejszy brush i opacity 90% i jakis ostry kolor powinien pomóc. co nie zmienia faktu, że bardzo ładne to jest.

Napisano
  • Autor

hmm .. maybe; znajde troche wolnego czasu to jeszcze nad tym popracuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności