Skocz do zawartości

widoki/natura


dzudzu

Rekomendowane odpowiedzi

kiedyś założyłem podobny wątek, ale gdzieś mi go wcięłoo ... :(

 

rozpocząłem rysunek, ale coś kiepawo idzie; próbuję oddać fakturę kaminia i brak mi pomysłu by to wyglądało w miarę realistycznie, zwłaszcza na dalszych planach.

próbowałem już różnego badziewia: maxowe tekstury przy różnych trybach nakładanie, experymenty z brushami a nawet dziarganie każdego detalu osobno ... idzie to jednak topornie :(

 

zna ktoś jakiś sposób by to zrobić a się nie narobić? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

no i wszystko jasne :)

 

 

wg mnie raczej nie tyle fakture co nature skal powinienes odtworzyc. Czyli ostrzejsze krawedzie zaznaczone wyraznym kontrastem, dokladne, przynajmniej w niektorych miejscach, odwzorowanie gdzie skala jest wypukla a gdzie wklesla. U Ciebie jest kilka takich dopbrze zdefiniowanych miejsc po bokach, ale na gorze te plamy sa zbyt nijakie, nie wspolgraja ze soba. Ale skal nie malowalem, wiec mowie co mysle tylko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności