Napisano 31 Sierpień 200420 l kiedyś założyłem podobny wątek, ale gdzieś mi go wcięłoo ... :( rozpocząłem rysunek, ale coś kiepawo idzie; próbuję oddać fakturę kaminia i brak mi pomysłu by to wyglądało w miarę realistycznie, zwłaszcza na dalszych planach. próbowałem już różnego badziewia: maxowe tekstury przy różnych trybach nakładanie, experymenty z brushami a nawet dziarganie każdego detalu osobno ... idzie to jednak topornie :( zna ktoś jakiś sposób by to zrobić a się nie narobić? :)
Napisano 31 Sierpień 200420 l przecież wiadomo ze ryunek to nie rendering....layera zrób i pomaluj :)
Napisano 31 Sierpień 200420 l no i wszystko jasne :) wg mnie raczej nie tyle fakture co nature skal powinienes odtworzyc. Czyli ostrzejsze krawedzie zaznaczone wyraznym kontrastem, dokladne, przynajmniej w niektorych miejscach, odwzorowanie gdzie skala jest wypukla a gdzie wklesla. U Ciebie jest kilka takich dopbrze zdefiniowanych miejsc po bokach, ale na gorze te plamy sa zbyt nijakie, nie wspolgraja ze soba. Ale skal nie malowalem, wiec mowie co mysle tylko.
Napisano 1 Wrzesień 200420 l tak jest. mniejszy brush i opacity 90% i jakis ostry kolor powinien pomóc. co nie zmienia faktu, że bardzo ładne to jest.
Napisano 1 Wrzesień 200420 l Autor hmm .. maybe; znajde troche wolnego czasu to jeszcze nad tym popracuje.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto