Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Dla treningu zacząłem robić Wnętrze i exterior. Głównie to skupiam się na świetle oraz texturach. Coś z czym zawsze miałem problem ale z czasem to się zmieni ! A więc zaczynamy :)

 

 

myna.jpg

 

 

nraw.jpg

 

 

jgpt.jpg

 

 

oleg.jpg

 

 

vlkq.jpg

 

 

ojwg.jpg

 

 

vtss.jpg

 

 

lgrl.jpg

 

 

wyat.jpg

 

 

wyat.jpg

 

 

jxoe.jpg

 

 

gavj.jpg

 

 

Pozdrawiam ;)

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Działaj działaj, trening czyni mistrza, pamiętaj też co ostatnio mówił skalpel3d, czytaj help ja ostatnio się zastosowałem i tak jak 5 lat temu łącząc czytanie help a i ćwicząc można by ograniczyć znacznie posty w tym forum do wyłącznie istotnych...

Napisano

Tak na początek to kadrowanie a może w ogóle na temat modelu zrób go 1:1 lepiej się pracuje w obiekcie który ma rzeczywiste wymiary, jeśli nie robisz na podstawie dokładnego planu lub użycia miarki to standardy to wysokość mieszkania to 2,5-3,1 m, parapety na wysokości 80-110 cm, nieszczęsne okna u ciebie standard okna to rama szerokości 7,5 cm i grubości 6 cm wystawanie nad framugę 1,5-2 cm. Teraz kamera na początek nie rób ujęć z podłogi czy z gałęzi drzewa :) wysokości ustawianie kamery to wzrost -12 cm dosyć często stosuje się 1,55-1,65 lub zadaje się pytanie klientowi ile ma wzrostu :) Po ustawieniu kamery kadrowanie ustawiasz manipulując targetem i offsetami kamery, warto użyć co jakiś czas guzika guess vert (automatycznie) w kamerze aby poprawić zbiegi kamery lub ręcznie w vertical shift.

Wywal ze sceny wszystkie materiały typu standard większość z nich źle współpracuje z vray. Daj ustawienia światła, kamery, vraya. poprawa materiał podłogi za intensywny reflect a równocześnie nie masz w niej żadnego bumpa dechy nawet w panelach mają lekkie szczelinki , materiał szyb ma za dużo odbić zastosuj w reflect mapkę falloff na fresnel oczywiście trzeba także po operować parametrami aby dobrać sobie odpowiednio odbicia :)

A w ogóle skąd masz taki projekt funkcjonalność salonu żadna same drzwi i okna :)

Napisano

tez mam właśnie problem z interiorami nie wiem jakie proporcje ustawień do siebie dobrać żeby to jakos wyglądało chociaz nawet jak u cb :) Mi się podoba :)

ps: co do tekstury paneli używasz displacement-a ?

 

Pozdrawiam

Napisano
  Tomixon napisał:
tez mam właśnie problem z interiorami nie wiem jakie proporcje ustawień do siebie dobrać żeby to jakos wyglądało chociaz nawet jak u cb :) Mi się podoba :)

ps: co do tekstury paneli używasz displacement-a ?

 

Pozdrawiam

 

bump/normal.

Napisano

Tomixon rób wnętrze o dokładnych wymiarach nie baw się w skalowanie na początek , jeśli się uczysz to weź miarkę do reki i pomierz sobie np własny pokój. Co do paneli podłogowych porządna mapa bump wystarcza do szczęścia, warto się też zaprzyjaźnić z floor generatorem http://www.cg-source.com/floorgenerator.php

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności