Skocz do zawartości

Ćwiczenie z światłem i teksturami.


Kir4

Rekomendowane odpowiedzi

Dla treningu zacząłem robić Wnętrze i exterior. Głównie to skupiam się na świetle oraz texturach. Coś z czym zawsze miałem problem ale z czasem to się zmieni ! A więc zaczynamy :)

 

 

myna.jpg

 

 

nraw.jpg

 

 

jgpt.jpg

 

 

oleg.jpg

 

 

vlkq.jpg

 

 

ojwg.jpg

 

 

vtss.jpg

 

 

lgrl.jpg

 

 

wyat.jpg

 

 

wyat.jpg

 

 

jxoe.jpg

 

 

gavj.jpg

 

 

Pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Działaj działaj, trening czyni mistrza, pamiętaj też co ostatnio mówił skalpel3d, czytaj help ja ostatnio się zastosowałem i tak jak 5 lat temu łącząc czytanie help a i ćwicząc można by ograniczyć znacznie posty w tym forum do wyłącznie istotnych...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na początek to kadrowanie a może w ogóle na temat modelu zrób go 1:1 lepiej się pracuje w obiekcie który ma rzeczywiste wymiary, jeśli nie robisz na podstawie dokładnego planu lub użycia miarki to standardy to wysokość mieszkania to 2,5-3,1 m, parapety na wysokości 80-110 cm, nieszczęsne okna u ciebie standard okna to rama szerokości 7,5 cm i grubości 6 cm wystawanie nad framugę 1,5-2 cm. Teraz kamera na początek nie rób ujęć z podłogi czy z gałęzi drzewa :) wysokości ustawianie kamery to wzrost -12 cm dosyć często stosuje się 1,55-1,65 lub zadaje się pytanie klientowi ile ma wzrostu :) Po ustawieniu kamery kadrowanie ustawiasz manipulując targetem i offsetami kamery, warto użyć co jakiś czas guzika guess vert (automatycznie) w kamerze aby poprawić zbiegi kamery lub ręcznie w vertical shift.

Wywal ze sceny wszystkie materiały typu standard większość z nich źle współpracuje z vray. Daj ustawienia światła, kamery, vraya. poprawa materiał podłogi za intensywny reflect a równocześnie nie masz w niej żadnego bumpa dechy nawet w panelach mają lekkie szczelinki , materiał szyb ma za dużo odbić zastosuj w reflect mapkę falloff na fresnel oczywiście trzeba także po operować parametrami aby dobrać sobie odpowiednio odbicia :)

A w ogóle skąd masz taki projekt funkcjonalność salonu żadna same drzwi i okna :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomixon rób wnętrze o dokładnych wymiarach nie baw się w skalowanie na początek , jeśli się uczysz to weź miarkę do reki i pomierz sobie np własny pokój. Co do paneli podłogowych porządna mapa bump wystarcza do szczęścia, warto się też zaprzyjaźnić z floor generatorem http://www.cg-source.com/floorgenerator.php

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności