Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Dla treningu zacząłem robić Wnętrze i exterior. Głównie to skupiam się na świetle oraz texturach. Coś z czym zawsze miałem problem ale z czasem to się zmieni ! A więc zaczynamy :)

 

 

myna.jpg

 

 

nraw.jpg

 

 

jgpt.jpg

 

 

oleg.jpg

 

 

vlkq.jpg

 

 

ojwg.jpg

 

 

vtss.jpg

 

 

lgrl.jpg

 

 

wyat.jpg

 

 

wyat.jpg

 

 

jxoe.jpg

 

 

gavj.jpg

 

 

Pozdrawiam ;)

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Działaj działaj, trening czyni mistrza, pamiętaj też co ostatnio mówił skalpel3d, czytaj help ja ostatnio się zastosowałem i tak jak 5 lat temu łącząc czytanie help a i ćwicząc można by ograniczyć znacznie posty w tym forum do wyłącznie istotnych...

Napisano

Tak na początek to kadrowanie a może w ogóle na temat modelu zrób go 1:1 lepiej się pracuje w obiekcie który ma rzeczywiste wymiary, jeśli nie robisz na podstawie dokładnego planu lub użycia miarki to standardy to wysokość mieszkania to 2,5-3,1 m, parapety na wysokości 80-110 cm, nieszczęsne okna u ciebie standard okna to rama szerokości 7,5 cm i grubości 6 cm wystawanie nad framugę 1,5-2 cm. Teraz kamera na początek nie rób ujęć z podłogi czy z gałęzi drzewa :) wysokości ustawianie kamery to wzrost -12 cm dosyć często stosuje się 1,55-1,65 lub zadaje się pytanie klientowi ile ma wzrostu :) Po ustawieniu kamery kadrowanie ustawiasz manipulując targetem i offsetami kamery, warto użyć co jakiś czas guzika guess vert (automatycznie) w kamerze aby poprawić zbiegi kamery lub ręcznie w vertical shift.

Wywal ze sceny wszystkie materiały typu standard większość z nich źle współpracuje z vray. Daj ustawienia światła, kamery, vraya. poprawa materiał podłogi za intensywny reflect a równocześnie nie masz w niej żadnego bumpa dechy nawet w panelach mają lekkie szczelinki , materiał szyb ma za dużo odbić zastosuj w reflect mapkę falloff na fresnel oczywiście trzeba także po operować parametrami aby dobrać sobie odpowiednio odbicia :)

A w ogóle skąd masz taki projekt funkcjonalność salonu żadna same drzwi i okna :)

Napisano

tez mam właśnie problem z interiorami nie wiem jakie proporcje ustawień do siebie dobrać żeby to jakos wyglądało chociaz nawet jak u cb :) Mi się podoba :)

ps: co do tekstury paneli używasz displacement-a ?

 

Pozdrawiam

Napisano
tez mam właśnie problem z interiorami nie wiem jakie proporcje ustawień do siebie dobrać żeby to jakos wyglądało chociaz nawet jak u cb :) Mi się podoba :)

ps: co do tekstury paneli używasz displacement-a ?

 

Pozdrawiam

 

bump/normal.

Napisano

Tomixon rób wnętrze o dokładnych wymiarach nie baw się w skalowanie na początek , jeśli się uczysz to weź miarkę do reki i pomierz sobie np własny pokój. Co do paneli podłogowych porządna mapa bump wystarcza do szczęścia, warto się też zaprzyjaźnić z floor generatorem http://www.cg-source.com/floorgenerator.php

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.