querion Napisano 12 Październik 2013 Share Napisano 12 Październik 2013 Witam Mam pytanko: W jaki sposób wyanimować postać w 3ds max (do gier), ale z ekwipunkiem, czyli np: ubranie + meiczy i plecak. O ile wiem, jak zrobić to z samą postacią, pojedynczym meshem, to nie wiem jak zrobić to z kilkoma rzeczami, a najlepiej, jakby te rzeczy dało się zmieniać ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 13 Październik 2013 Share Napisano 13 Październik 2013 Zależy jak skomplikowane animacje mają to być. Ale na początek możesz używać "select and link" i linkować obiekty do kości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
querion Napisano 13 Październik 2013 Autor Share Napisano 13 Październik 2013 O, to działa nieźle, uh, tylko zeby było to z różnymi przedmiotami konieczne jest duplikowanie gł postaci niestety :s Ale dzięki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 13 Październik 2013 Share Napisano 13 Październik 2013 Chwila chwila, jak to? Chodzi Ci o linkowanie więcej niż jeden przedmiot do tej samej kości czy co czy jak? Opisz trochę dokładniej, coś poradzimy ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
querion Napisano 13 Październik 2013 Autor Share Napisano 13 Październik 2013 Tzn. ten problem będę musiał rozwiązać w silniku :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 13 Październik 2013 Share Napisano 13 Październik 2013 Uh, oh, to już nie moja działka w takim razie :) Powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się