Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Mam pytanko:

W jaki sposób wyanimować postać w 3ds max (do gier), ale z ekwipunkiem, czyli np: ubranie + meiczy i plecak.

O ile wiem, jak zrobić to z samą postacią, pojedynczym meshem, to nie wiem jak zrobić to z kilkoma rzeczami, a najlepiej, jakby te rzeczy dało się zmieniać ;)

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zależy jak skomplikowane animacje mają to być. Ale na początek możesz używać "select and link" i linkować obiekty do kości.

Napisano
  • Autor

O, to działa nieźle, uh, tylko zeby było to z różnymi przedmiotami konieczne jest duplikowanie gł postaci niestety :s

Ale dzięki :)

Napisano

Chwila chwila, jak to? Chodzi Ci o linkowanie więcej niż jeden przedmiot do tej samej kości czy co czy jak?

Opisz trochę dokładniej, coś poradzimy ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności