Napisano 12 Październik 201311 l Witam Mam pytanko: W jaki sposób wyanimować postać w 3ds max (do gier), ale z ekwipunkiem, czyli np: ubranie + meiczy i plecak. O ile wiem, jak zrobić to z samą postacią, pojedynczym meshem, to nie wiem jak zrobić to z kilkoma rzeczami, a najlepiej, jakby te rzeczy dało się zmieniać ;)
Napisano 13 Październik 201311 l Zależy jak skomplikowane animacje mają to być. Ale na początek możesz używać "select and link" i linkować obiekty do kości.
Napisano 13 Październik 201311 l Autor O, to działa nieźle, uh, tylko zeby było to z różnymi przedmiotami konieczne jest duplikowanie gł postaci niestety :s Ale dzięki :)
Napisano 13 Październik 201311 l Chwila chwila, jak to? Chodzi Ci o linkowanie więcej niż jeden przedmiot do tej samej kości czy co czy jak? Opisz trochę dokładniej, coś poradzimy ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto