Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Chciałbym wam przedstawić moją animacje. Nie mam doświadczenia właściwie to moja pierwsza animacja wraz z udźwiękowieniem.

Sama animacja tworzona w Blenderze a efekty i ścieżka dźwiękowa w Sony Vegas-ie.

Czekam na opinie pozdrawiam.

• Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano