Radson Napisano 24 Październik 2013 Napisano 24 Październik 2013 Witam wszystkich, czy ktoś mógłby mi pomóc i podpowiedziałby mi w jaki sposób mogę wymodelować ścianę taką jak na zdjęciu? http://www.biawow.com/wp-content/uploads/2013/07/brown-wooden-table-chair-furniture-design.jpg Nie wiem jak do tego się zabrać, próbowałem modyfikatorów Patch Deform i efekty wychodziły nawet całkiem dobre, ale może ktoś ma pomysł jak takie coś zamodelować aby uzyskać efekt takich drewnianych profili?
stormwind Napisano 24 Październik 2013 Napisano 24 Październik 2013 (edytowane) Jeżeli masz już bazowy kształt ściany i chcesz uzyskać profile, możesz zagęścić siatkę pionowymi loopami, wybrać wszystkie pionowe loopy, utworzyć z nich spline (dodać ewentualnie modyfikator normalize) i modyfikator sweep. To wszystko w przypadku gdy pionowe krawędzie kształtu bazowego będą równoległe i najlepiej w jednakowych odległościach, co ułatwi dogęszczanie. Spline da Ci też lepsze rezultaty w mapowaniu z włączonym generate map coordinates. Edytowane 24 Październik 2013 przez stormwind
Radson Napisano 24 Październik 2013 Autor Napisano 24 Październik 2013 Jeżeli masz już bazowy kształt ściany i chcesz uzyskać profile, możesz zagęścić siatkę pionowymi loopami, wybrać wszystkie pionowe loopy, utworzyć z nich spline (dodać ewentualnie modyfikator normalize) i modyfikator sweep. To wszystko w przypadku gdy pionowe krawędzie kształtu bazowego będą równoległe i najlepiej w jednakowych odległościach, co ułatwi dogęszczanie. Spline da Ci też lepsze rezultaty w mapowaniu z włączonym generate map coordinates. Dzięki! Twój sposób się sprawdził :)
Rekomendowane odpowiedzi