Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich,

 

czy ktoś mógłby mi pomóc i podpowiedziałby mi w jaki sposób mogę wymodelować ścianę taką jak na zdjęciu?

brown-wooden-table-chair-furniture-design.jpg

http://www.biawow.com/wp-content/uploads/2013/07/brown-wooden-table-chair-furniture-design.jpg

 

Nie wiem jak do tego się zabrać, próbowałem modyfikatorów Patch Deform i efekty wychodziły nawet całkiem dobre, ale może ktoś ma pomysł jak takie coś zamodelować aby uzyskać efekt takich drewnianych profili?

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Jeżeli masz już bazowy kształt ściany i chcesz uzyskać profile, możesz zagęścić siatkę pionowymi loopami, wybrać wszystkie pionowe loopy, utworzyć z nich spline (dodać ewentualnie modyfikator normalize) i modyfikator sweep.

To wszystko w przypadku gdy pionowe krawędzie kształtu bazowego będą równoległe i najlepiej w jednakowych odległościach, co ułatwi dogęszczanie.

Spline da Ci też lepsze rezultaty w mapowaniu z włączonym generate map coordinates.

Edytowane przez stormwind
Napisano
Jeżeli masz już bazowy kształt ściany i chcesz uzyskać profile, możesz zagęścić siatkę pionowymi loopami, wybrać wszystkie pionowe loopy, utworzyć z nich spline (dodać ewentualnie modyfikator normalize) i modyfikator sweep.

To wszystko w przypadku gdy pionowe krawędzie kształtu bazowego będą równoległe i najlepiej w jednakowych odległościach, co ułatwi dogęszczanie.

Spline da Ci też lepsze rezultaty w mapowaniu z włączonym generate map coordinates.

 

 

Dzięki! Twój sposób się sprawdził :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności