Lubasz Napisano 27 Październik 2013 Share Napisano 27 Październik 2013 (edytowane) Witam, czy istnieje taka możliwość aby wyexportować scene na której znajduję się 30~ różnych obiektow następnie zaimportwac ją do UDK i aby ustawienie każdego obiektu było identycznie jak przed wyexportowaniem sceny? Czy każdego mesha musze oddzielnie exportować i później w UDK go ustawiać na nowo ? Z góry dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam! Edytowane 27 Październik 2013 przez Lubasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PurePixel Napisano 5 Listopad 2013 Share Napisano 5 Listopad 2013 Niestety w udk nie przewidziano tej genialnej funkcji :) Teoretycznie jak zaznaczysz model w content browser i w viewporcie klikniesz addactor to wrzuca w podobnych pozycjach do pierwotnych...ale sa zawsze jakieś przesunięcia. Pozostaje połączyć wszystkie obiekty w jeden (problem z dokładnością i rozdzielczością lightmapy) lub ustawiać je na nowo w unrealu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się