Napisano 27 Październik 201311 l Witam, czy istnieje taka możliwość aby wyexportować scene na której znajduję się 30~ różnych obiektow następnie zaimportwac ją do UDK i aby ustawienie każdego obiektu było identycznie jak przed wyexportowaniem sceny? Czy każdego mesha musze oddzielnie exportować i później w UDK go ustawiać na nowo ? Z góry dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam! Edytowane 27 Październik 201311 l przez Lubasz
Napisano 5 Listopad 201311 l Niestety w udk nie przewidziano tej genialnej funkcji :) Teoretycznie jak zaznaczysz model w content browser i w viewporcie klikniesz addactor to wrzuca w podobnych pozycjach do pierwotnych...ale sa zawsze jakieś przesunięcia. Pozostaje połączyć wszystkie obiekty w jeden (problem z dokładnością i rozdzielczością lightmapy) lub ustawiać je na nowo w unrealu.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto