koen Napisano 28 Październik 2013 Share Napisano 28 Październik 2013 Gdy zaznaczam obiety, poligonuy przez przeciągniecie , docelowo metodą spreya, zaznaczaja mi się nie tylko obiekty/poligony ktore widze na pierwszym planie ale rowniez te z tylu nie widoczne przez co muszę potem sprawdzac czy cos przypadkiem sie nie zaznaczylo i odznaczac. jak wlaczyc tryb w ktoreym w 3dsmaxie tylko obiekty z pierwszego planu beda zaznaczane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenScreen Napisano 28 Październik 2013 Share Napisano 28 Październik 2013 w editable poly masz takie coś jaki ignore backfacing. Zaznacz to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koen Napisano 28 Październik 2013 Autor Share Napisano 28 Październik 2013 to nie dziala prawidlowo.. w zasadzie nie widze roznicy. mam jeden mniejszy obiekt z przodu , z tylu drugi duzy. gdy przejade po tym z przodu , ten tylu rowniez sie zaznacza.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 28 Październik 2013 Share Napisano 28 Październik 2013 Niestety - backfacing działa nie na polygony zasłonięte innymi polygonami, a polygony o innych normalnych - czyli po prostu "odwrócone plecami" do naszego aktualnego widoku. Co do samego zaznaczania - postaraj się tak manipulować kamerą, żeby nie było możliwości zaznaczenia obiektu "z tyłu". Albo ukryj go - możesz ukrywać nawet elementy jednego obiektu, który ma na sobie edit poly. Powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ch3steros Napisano 28 Październik 2013 Share Napisano 28 Październik 2013 Zaznacz poligony, których nie chesz widzieć. Odpalasz ribona i masz Visibillity zaznacz Hide selection i Voilà Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koen Napisano 28 Październik 2013 Autor Share Napisano 28 Październik 2013 cZyli rozumiem ze jednak w maxie nie przewidzieli tak prostej funkcji tylko trzeba ja obchodzic polsrodkami. no trudno choc dalej w to nie wierze:D - co do ukrywania poligonow, mam tak duzy i wielowarstwowy model ze takie ukrywanie to bedzie naprawde czasochlonna czynnosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się