Jump to content

Mini kącik


jacekszy0

Recommended Posts

Jakiś czas temu zrobiłem sobie szybkie 4ściany i podłogę do testu materiału. I tak potem stwierdziłem, że po ustawieniu VRaySun warto coś wstawić w ten kąt. I tak po kolei dodałem te raptem 3-4 elementy sceny.

 

Wrzucam do WIP, pewnie nie będę już tego kontynuował. Chętnie posłucham wytykania błędów :) żeby w przyszłości wychodziło lepiej wszystko. W miarę zadowolony jestem z vrayblendmtl na tym mebelku (obtarcia w wielu miejscach nie są narysowane perfekcyjnie ale nie miałem już siły co chwila w photoshopie malować zapisywać i testować co chwila. Roślina model - archmodels ale liście shader próbowałem od nowa cały zrobić bo te domyślne to kiszka.

 

Do całości dodałem oczywiście potem AO pass.

 

render_ps.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Sama scenka fajna

co nie pasuje to lampka włączona przy takim słońcu zupełnie zbyteczna

tekstura białego drewna nieciekawa popraw mapowania przepraszam le z czego jak z czego z materiału blend to nie powinieneś być zadowolony :)

za dużo szumów

zdejmij trochę saturacje

Link to comment
Share on other sites

Hmm co do lampy to wiem, że jej włączenie przy pełnym słońcu to głupota ale chciałem dodać jakieś inne jeszcze źródło światła.

 

Co do mapowania - które elementy są źle mapowane? Mowa o nogach? Czemu uważasz, że blend jest kiepski? Zamysłem było drewno pomalowane białą farbą.

 

Co do szumów - możliwe, że nie potrzebnie dodałem w Photoshopie Noise. Co do saturacji to faktycznie masz rację :)

Link to comment
Share on other sites

Nogi maj rozciągnięta teksturę a równocześnie ściśnięta w poziomach blat także ma nieciekawe mapowanie nie mówię o bokach bo tu masz ładne słoje no może za mocy bump wygląda ze się można pokaleczyć o brzeg :) Co do blenda to te przetarcia nie przypominaj przetarć tylko przypalenia

Link to comment
Share on other sites

Okej no jak tak wspomniałeś o przypaleniu to faktycznie zaczyna mi to tak wyglądać. Zwłaszcza w miejscach gdzie maska jest narysowana i odsłania ciemniejsze fragmenty drewna.

 

To pytanie jak byś to zrobił :) ? Bo u mnie to jest materiał drewna, który leży na blacie i pomnożony przez taki lekko połyskliwy biały materiał (pseudo farba) i to wszystko oczywiście mnożone przez maskę rysowana ręcznie w PS na podstawie zapisanej UVki z unwrap.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy