Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Jakiś czas temu zrobiłem sobie szybkie 4ściany i podłogę do testu materiału. I tak potem stwierdziłem, że po ustawieniu VRaySun warto coś wstawić w ten kąt. I tak po kolei dodałem te raptem 3-4 elementy sceny.

 

Wrzucam do WIP, pewnie nie będę już tego kontynuował. Chętnie posłucham wytykania błędów :) żeby w przyszłości wychodziło lepiej wszystko. W miarę zadowolony jestem z vrayblendmtl na tym mebelku (obtarcia w wielu miejscach nie są narysowane perfekcyjnie ale nie miałem już siły co chwila w photoshopie malować zapisywać i testować co chwila. Roślina model - archmodels ale liście shader próbowałem od nowa cały zrobić bo te domyślne to kiszka.

 

Do całości dodałem oczywiście potem AO pass.

 

render_ps.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Sama scenka fajna

co nie pasuje to lampka włączona przy takim słońcu zupełnie zbyteczna

tekstura białego drewna nieciekawa popraw mapowania przepraszam le z czego jak z czego z materiału blend to nie powinieneś być zadowolony :)

za dużo szumów

zdejmij trochę saturacje

Napisano
  • Autor

Hmm co do lampy to wiem, że jej włączenie przy pełnym słońcu to głupota ale chciałem dodać jakieś inne jeszcze źródło światła.

 

Co do mapowania - które elementy są źle mapowane? Mowa o nogach? Czemu uważasz, że blend jest kiepski? Zamysłem było drewno pomalowane białą farbą.

 

Co do szumów - możliwe, że nie potrzebnie dodałem w Photoshopie Noise. Co do saturacji to faktycznie masz rację :)

Napisano

Nogi maj rozciągnięta teksturę a równocześnie ściśnięta w poziomach blat także ma nieciekawe mapowanie nie mówię o bokach bo tu masz ładne słoje no może za mocy bump wygląda ze się można pokaleczyć o brzeg :) Co do blenda to te przetarcia nie przypominaj przetarć tylko przypalenia

Napisano
  • Autor

Okej no jak tak wspomniałeś o przypaleniu to faktycznie zaczyna mi to tak wyglądać. Zwłaszcza w miejscach gdzie maska jest narysowana i odsłania ciemniejsze fragmenty drewna.

 

To pytanie jak byś to zrobił :) ? Bo u mnie to jest materiał drewna, który leży na blacie i pomnożony przez taki lekko połyskliwy biały materiał (pseudo farba) i to wszystko oczywiście mnożone przez maskę rysowana ręcznie w PS na podstawie zapisanej UVki z unwrap.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.