Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam. Mam pewien problem z ilością polygonów w mojej wodzie.

 

Stworzyłem sobie wodę, efekt mi się podobał ale na wyższych rozdzielczościach widać było polygony. Był to zwykły "plejn" z modyfikatorami displace i turbosmooth. Miał on 32kk poly i wyrzuciłem go do vray proxy. Aby woda wyglądała ładniej na dużym renderze chciałem zwiększyć jakość wody poprzez zwiększenie ilości poly, ale średnio mi to wszyło. Próbowałem już:

 

- Zmniejszyć i powielić plejny z wodą - dało mi to dosyć absurdalny i nierealistyczny wygląd mimo, że styków plejnów widać nie było.

 

- Na więcej TS'a nie pozwala mi już mój komputer (przed wyrzuceniem tego do proxy trzeba to jakoś wygenerować :P)

 

- Próbowałem też nadać TS'a nie tego "od razu" tylko tego który się nakłada podczas renderowania dopiero, efekt również był absurdalny i zwyczajnie kiepski (próbowałem najpierw dawać TS'a a później displace w modifer stacku i na odwrót)

 

Obecnie wpadłem jeszcze na pomysł aby spróbować tego TS'a działającego od razu ale mając tego plejna z włączonym "bounding box" zaraz zdam raport jak to się z kolei sprawuje.

 

@Edit: Niestety, bounding box też nie pomaga :/

 

Czy może ktoś z was ma jeszcze jakiś pomysł jak mógłbym to rozegrać ? Czy może pozostaje mi liczyć na to, że w finalnym renderze po post produkcji ta niedoskonałość się "zatrze" trochę ?

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez Zernat

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja zrobiłem sobię tilowany kawałek wody o Poly 1 miliona. i potem użyłem instancji żeby zrobić sę po horyzont taką wodę :D

Albo po prostu normal mapa :D

Napisano
  • Autor

Potrzebuję czegoś trochę dokładniejszego od normal mapy, chociaż muszę powiedzieć, że też wypróbuję chociażby z ciekawości jak to będzie wyglądać.

 

Małych kawałków też próbowałem i efekt był po prostu dziwny, dziwnie rozkładały się światła (VRay Sun + HDRI) i zupełnie inaczej odbijały się obiekty, no po prostu coś mi nie grało :/

Napisano

A próbowałeś vray displacement typ subdivision? To ci zwiększy ilość poly tylko podczas renderu oczywiście kosztem ramu. Ale może warto spróbować:)

Napisano
  • Autor

Próbowałem, wyszło średnio. Znaczy ogólnie sprawuje się całkiem nieźle. Ale sam displacement zmienia dosyć mocno materiał i musiałbym wszystko dopasowywać od nowa.

 

Czy jest może jeszcze jakiś inny sposób ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.