Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

jak uzyskac pod maxem 6 materiał taki by była widoczna siatka na obiekcie (obiekt ma byc biały - nieprzezroczysty i ma byc na nim widoczna siatka) niby vray ma taki materiał, ale ja potrzebuje zrobic to pod mentalem :D da rade ?

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

jest kilka sposobow. mozesz zaznaczyć wszystkie edgesy i stworzyc z nich spline'a. Można stworzyc material, w ktorym w slot diffuse wstawiasz odpowiedni gradient typu box i ustawiasz w opcjach materiału "face map". Można tez sie pobawic materialem ink'n'paint.

PS: Nie jestem pewien, ale mental ma chyba specjalny shader do renderowania siatki.

Napisano

no mysle ze z tym gradientem to trafiony pomysł :D niepowiem teraz ale za jakas godzinke czy działa bo teraz render w tłoku ;) jak na razie dzieki,niepomyslałem ze tak to mozna zrobic , a co do specjalnego shader'ka to takowego niewidziałęm.....narka i jeszcze raz dzieki

Napisano

albo render w Mental`u, tylko zwykły materiał z zaznaczonym "wire" i grugi render z odznaczonym i łączysz

 

ps. zaraz zobaczę czy można bezpośrednio taki myk w Mental`u

Napisano

hindusxxx ten materiał może być zwyczajny (standardowy (Max`a), czy chcesz użyć Mental`owskiego ® ?) a może chcesz tylko by renderował Mental, przy obojętnych materiałach?

Napisano

dobra robisz tak:

1. tworzysz materiał "Blend"

-w pierwszy stot> Material 1: wkładasz materiał "standard" (wybierasz paramery: kolor itd)

-w drugi slot> Material 2: wkładasz materiał "standard" (zmieniając kolor modyfikujesz wygląd siateczki)________>>> *musisz w tym materiale włączyć >>>"wire"

2. w stot "Mask" wrzucasz Mental`owski ® "Material to Shader" i wrzucasz tam materiał ze slotu drugiego ("Material 2")

 

*zapomniałem dopisać najważniejszego :)

Napisano

oka greg_jg, ostatnia porada działa 100%, bo tamta z boxem to nie to co chciałem uzyskac, polecam :D, powiedzcie mi jeszcze jedna rzecz : dlaczego obiekt z ms spod maxa5 w maxie6 na f4 ma siatke jakąs taka dziwną - w rzeczysiwtosci obiekt ma polygonów a w viewporcie jest widoczne jakis 100 polygonów - obiekt wygląda jak wyglądał po ms ale siatka jest nie tak'a jak pod maxem5 :D?

Napisano

a nieprościej odznaczyć w meshsmootch isoline display

:>>>>>>>>>>>>

 

Malefatal z całym szacunkiem dla Ciebie ale chyba niewiesz jak działają określone typy ms ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności