Hindus Napisano 2 Wrzesień 2004 Napisano 2 Wrzesień 2004 jak uzyskac pod maxem 6 materiał taki by była widoczna siatka na obiekcie (obiekt ma byc biały - nieprzezroczysty i ma byc na nim widoczna siatka) niby vray ma taki materiał, ale ja potrzebuje zrobic to pod mentalem :D da rade ?
kozioo Napisano 2 Wrzesień 2004 Napisano 2 Wrzesień 2004 jest kilka sposobow. mozesz zaznaczyć wszystkie edgesy i stworzyc z nich spline'a. Można stworzyc material, w ktorym w slot diffuse wstawiasz odpowiedni gradient typu box i ustawiasz w opcjach materiału "face map". Można tez sie pobawic materialem ink'n'paint. PS: Nie jestem pewien, ale mental ma chyba specjalny shader do renderowania siatki.
Hindus Napisano 2 Wrzesień 2004 Autor Napisano 2 Wrzesień 2004 no mysle ze z tym gradientem to trafiony pomysł :D niepowiem teraz ale za jakas godzinke czy działa bo teraz render w tłoku ;) jak na razie dzieki,niepomyslałem ze tak to mozna zrobic , a co do specjalnego shader'ka to takowego niewidziałęm.....narka i jeszcze raz dzieki
illy Napisano 2 Wrzesień 2004 Napisano 2 Wrzesień 2004 albo pod scanlinem wyrenderowac siatke i polaczyc w paincie albo fotoszopie
greg_jg Napisano 2 Wrzesień 2004 Napisano 2 Wrzesień 2004 albo render w Mental`u, tylko zwykły materiał z zaznaczonym "wire" i grugi render z odznaczonym i łączysz ps. zaraz zobaczę czy można bezpośrednio taki myk w Mental`u
greg_jg Napisano 2 Wrzesień 2004 Napisano 2 Wrzesień 2004 hindusxxx ten materiał może być zwyczajny (standardowy (Max`a), czy chcesz użyć Mental`owskiego ® ?) a może chcesz tylko by renderował Mental, przy obojętnych materiałach?
greg_jg Napisano 2 Wrzesień 2004 Napisano 2 Wrzesień 2004 dobra robisz tak: 1. tworzysz materiał "Blend" -w pierwszy stot> Material 1: wkładasz materiał "standard" (wybierasz paramery: kolor itd) -w drugi slot> Material 2: wkładasz materiał "standard" (zmieniając kolor modyfikujesz wygląd siateczki)________>>> *musisz w tym materiale włączyć >>>"wire" 2. w stot "Mask" wrzucasz Mental`owski ® "Material to Shader" i wrzucasz tam materiał ze slotu drugiego ("Material 2") *zapomniałem dopisać najważniejszego :)
Hindus Napisano 3 Wrzesień 2004 Autor Napisano 3 Wrzesień 2004 oka greg_jg, ostatnia porada działa 100%, bo tamta z boxem to nie to co chciałem uzyskac, polecam :D, powiedzcie mi jeszcze jedna rzecz : dlaczego obiekt z ms spod maxa5 w maxie6 na f4 ma siatke jakąs taka dziwną - w rzeczysiwtosci obiekt ma polygonów a w viewporcie jest widoczne jakis 100 polygonów - obiekt wygląda jak wyglądał po ms ale siatka jest nie tak'a jak pod maxem5 :D?
KLICEK Napisano 4 Wrzesień 2004 Napisano 4 Wrzesień 2004 nie latwiej zklonowac obiekt ? przeskalowac go trzoszke ? i ustawic go na wire ? i zrenderowac ?
MF Napisano 4 Wrzesień 2004 Napisano 4 Wrzesień 2004 hindusxxx mozesz ustawic typ ms, masz ustawione nurms, zmien na np classic i bedzie tak jak w 5 ;)
sikham Napisano 4 Wrzesień 2004 Napisano 4 Wrzesień 2004 a nieprościej odznaczyć w meshsmootch isoline display :>>>>>>>>>>>> Malefatal z całym szacunkiem dla Ciebie ale chyba niewiesz jak działają określone typy ms ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się