Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

jak uzyskac pod maxem 6 materiał taki by była widoczna siatka na obiekcie (obiekt ma byc biały - nieprzezroczysty i ma byc na nim widoczna siatka) niby vray ma taki materiał, ale ja potrzebuje zrobic to pod mentalem :D da rade ?

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jest kilka sposobow. mozesz zaznaczyć wszystkie edgesy i stworzyc z nich spline'a. Można stworzyc material, w ktorym w slot diffuse wstawiasz odpowiedni gradient typu box i ustawiasz w opcjach materiału "face map". Można tez sie pobawic materialem ink'n'paint.

PS: Nie jestem pewien, ale mental ma chyba specjalny shader do renderowania siatki.

Napisano
  • Autor

no mysle ze z tym gradientem to trafiony pomysł :D niepowiem teraz ale za jakas godzinke czy działa bo teraz render w tłoku ;) jak na razie dzieki,niepomyslałem ze tak to mozna zrobic , a co do specjalnego shader'ka to takowego niewidziałęm.....narka i jeszcze raz dzieki

Napisano

albo pod scanlinem wyrenderowac siatke i polaczyc w paincie albo fotoszopie

Napisano

albo render w Mental`u, tylko zwykły materiał z zaznaczonym "wire" i grugi render z odznaczonym i łączysz

 

ps. zaraz zobaczę czy można bezpośrednio taki myk w Mental`u

Napisano

hindusxxx ten materiał może być zwyczajny (standardowy (Max`a), czy chcesz użyć Mental`owskiego ® ?) a może chcesz tylko by renderował Mental, przy obojętnych materiałach?

Napisano

dobra robisz tak:

1. tworzysz materiał "Blend"

-w pierwszy stot> Material 1: wkładasz materiał "standard" (wybierasz paramery: kolor itd)

-w drugi slot> Material 2: wkładasz materiał "standard" (zmieniając kolor modyfikujesz wygląd siateczki)________>>> *musisz w tym materiale włączyć >>>"wire"

2. w stot "Mask" wrzucasz Mental`owski ® "Material to Shader" i wrzucasz tam materiał ze slotu drugiego ("Material 2")

 

*zapomniałem dopisać najważniejszego :)

Napisano
  • Autor

oka greg_jg, ostatnia porada działa 100%, bo tamta z boxem to nie to co chciałem uzyskac, polecam :D, powiedzcie mi jeszcze jedna rzecz : dlaczego obiekt z ms spod maxa5 w maxie6 na f4 ma siatke jakąs taka dziwną - w rzeczysiwtosci obiekt ma polygonów a w viewporcie jest widoczne jakis 100 polygonów - obiekt wygląda jak wyglądał po ms ale siatka jest nie tak'a jak pod maxem5 :D?

Napisano

hindusxxx mozesz ustawic typ ms, masz ustawione nurms, zmien na np classic i bedzie tak jak w 5 ;)

Napisano

a nieprościej odznaczyć w meshsmootch isoline display

:>>>>>>>>>>>>

 

Malefatal z całym szacunkiem dla Ciebie ale chyba niewiesz jak działają określone typy ms ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.