Napisano 2 Wrzesień 200420 l jak uzyskac pod maxem 6 materiał taki by była widoczna siatka na obiekcie (obiekt ma byc biały - nieprzezroczysty i ma byc na nim widoczna siatka) niby vray ma taki materiał, ale ja potrzebuje zrobic to pod mentalem :D da rade ?
Napisano 2 Wrzesień 200420 l jest kilka sposobow. mozesz zaznaczyć wszystkie edgesy i stworzyc z nich spline'a. Można stworzyc material, w ktorym w slot diffuse wstawiasz odpowiedni gradient typu box i ustawiasz w opcjach materiału "face map". Można tez sie pobawic materialem ink'n'paint. PS: Nie jestem pewien, ale mental ma chyba specjalny shader do renderowania siatki.
Napisano 2 Wrzesień 200420 l Autor no mysle ze z tym gradientem to trafiony pomysł :D niepowiem teraz ale za jakas godzinke czy działa bo teraz render w tłoku ;) jak na razie dzieki,niepomyslałem ze tak to mozna zrobic , a co do specjalnego shader'ka to takowego niewidziałęm.....narka i jeszcze raz dzieki
Napisano 2 Wrzesień 200420 l albo pod scanlinem wyrenderowac siatke i polaczyc w paincie albo fotoszopie
Napisano 2 Wrzesień 200420 l albo render w Mental`u, tylko zwykły materiał z zaznaczonym "wire" i grugi render z odznaczonym i łączysz ps. zaraz zobaczę czy można bezpośrednio taki myk w Mental`u
Napisano 2 Wrzesień 200420 l hindusxxx ten materiał może być zwyczajny (standardowy (Max`a), czy chcesz użyć Mental`owskiego ® ?) a może chcesz tylko by renderował Mental, przy obojętnych materiałach?
Napisano 2 Wrzesień 200420 l dobra robisz tak: 1. tworzysz materiał "Blend" -w pierwszy stot> Material 1: wkładasz materiał "standard" (wybierasz paramery: kolor itd) -w drugi slot> Material 2: wkładasz materiał "standard" (zmieniając kolor modyfikujesz wygląd siateczki)________>>> *musisz w tym materiale włączyć >>>"wire" 2. w stot "Mask" wrzucasz Mental`owski ® "Material to Shader" i wrzucasz tam materiał ze slotu drugiego ("Material 2") *zapomniałem dopisać najważniejszego :)
Napisano 3 Wrzesień 200420 l Autor oka greg_jg, ostatnia porada działa 100%, bo tamta z boxem to nie to co chciałem uzyskac, polecam :D, powiedzcie mi jeszcze jedna rzecz : dlaczego obiekt z ms spod maxa5 w maxie6 na f4 ma siatke jakąs taka dziwną - w rzeczysiwtosci obiekt ma polygonów a w viewporcie jest widoczne jakis 100 polygonów - obiekt wygląda jak wyglądał po ms ale siatka jest nie tak'a jak pod maxem5 :D?
Napisano 4 Wrzesień 200420 l nie latwiej zklonowac obiekt ? przeskalowac go trzoszke ? i ustawic go na wire ? i zrenderowac ?
Napisano 4 Wrzesień 200420 l hindusxxx mozesz ustawic typ ms, masz ustawione nurms, zmien na np classic i bedzie tak jak w 5 ;)
Napisano 4 Wrzesień 200420 l a nieprościej odznaczyć w meshsmootch isoline display :>>>>>>>>>>>> Malefatal z całym szacunkiem dla Ciebie ale chyba niewiesz jak działają określone typy ms ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto