Gość gutek793 Napisano 13 Listopad 2013 Napisano 13 Listopad 2013 Witam Temat nie zbyt wiele wyjaśnia więc już opisuję w czym jest problem.Zabrałem się za modelowanie noża i trzeba było wykonać wgłębienie na ostrzu.W tutorialu wgłębienie wykonane jest poprzez stworzenie kuli i wtopienie jej w ostrze.U mnie niestety to sie nie udaje ponieważ po prostu jakbym "wkładał" wgłębienie do ostrza.Sądzę że jest to coś związana z narzędziem Attach ale to tylko przepuszczenie moje. Tutaj podaje jak to u mnie wygląda. http://iv.pl/images/83917136219719929278.png a tutaj w 8 minucie filmu jest pokazana operacja z którą mam problem. http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3d-studio-max/next-gen-weapon-creation-day-1-the-high-poly-model/
Kubajaniak Napisano 13 Listopad 2013 Napisano 13 Listopad 2013 Kiedyś był na forum temat z tym samym problemem. Zresztą sam gdy przerabiałem ten turorial, miałem niezłą rozkmine jak on to zrobił. Odpowiedź jest prosta. "Dziura" jest baaaardzo blisko noża, ale nie wchodzi w niego, ani się z nim nie styka. To tzw floating geometry. Poszukaj sobie na google o co w tym chodzi. Pozdro
Lubasz Napisano 16 Listopad 2013 Napisano 16 Listopad 2013 Tzn, że to wgłębienie nie jest częścią noża i znajduję się po za nim? a co w przypadku tworzenia modeli do gier? Jak zastosować wtedy floating geometry ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się