Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Temat nie zbyt wiele wyjaśnia więc już opisuję w czym jest problem.Zabrałem się za modelowanie noża i trzeba było wykonać wgłębienie na ostrzu.W tutorialu wgłębienie wykonane jest poprzez stworzenie kuli i wtopienie jej w ostrze.U mnie niestety to sie nie udaje ponieważ po prostu jakbym "wkładał" wgłębienie do ostrza.Sądzę że jest to coś związana z narzędziem Attach ale to tylko przepuszczenie moje.

Tutaj podaje jak to u mnie wygląda.

http://iv.pl/images/83917136219719929278.png

a tutaj w 8 minucie filmu jest pokazana operacja z którą mam problem.

http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3d-studio-max/next-gen-weapon-creation-day-1-the-high-poly-model/

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 998
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Kiedyś był na forum temat z tym samym problemem. Zresztą sam gdy przerabiałem ten turorial, miałem niezłą rozkmine jak on to zrobił. Odpowiedź jest prosta. "Dziura" jest baaaardzo blisko noża, ale nie wchodzi w niego, ani się z nim nie styka. To tzw floating geometry. Poszukaj sobie na google o co w tym chodzi.

 

Pozdro

Napisano

Dzięki wielkie

Napisano

Tzn, że to wgłębienie nie jest częścią noża i znajduję się po za nim? a co w przypadku tworzenia modeli do gier? Jak zastosować wtedy floating geometry ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności