Napisano 13 Listopad 201311 l Witam Temat nie zbyt wiele wyjaśnia więc już opisuję w czym jest problem.Zabrałem się za modelowanie noża i trzeba było wykonać wgłębienie na ostrzu.W tutorialu wgłębienie wykonane jest poprzez stworzenie kuli i wtopienie jej w ostrze.U mnie niestety to sie nie udaje ponieważ po prostu jakbym "wkładał" wgłębienie do ostrza.Sądzę że jest to coś związana z narzędziem Attach ale to tylko przepuszczenie moje. Tutaj podaje jak to u mnie wygląda. http://iv.pl/images/83917136219719929278.png a tutaj w 8 minucie filmu jest pokazana operacja z którą mam problem. http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3d-studio-max/next-gen-weapon-creation-day-1-the-high-poly-model/
Napisano 13 Listopad 201311 l Kiedyś był na forum temat z tym samym problemem. Zresztą sam gdy przerabiałem ten turorial, miałem niezłą rozkmine jak on to zrobił. Odpowiedź jest prosta. "Dziura" jest baaaardzo blisko noża, ale nie wchodzi w niego, ani się z nim nie styka. To tzw floating geometry. Poszukaj sobie na google o co w tym chodzi. Pozdro
Napisano 16 Listopad 201311 l Tzn, że to wgłębienie nie jest częścią noża i znajduję się po za nim? a co w przypadku tworzenia modeli do gier? Jak zastosować wtedy floating geometry ?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto