Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich,

 

szukałem ale nic nie znalazłem na ten temat, dlatego zamieszczam ten post. Będę wdzięczny za pomoc, ale do rzeczy. Chodzi mi o multi texture map plug-in (dostępny tutaj: http://www.cg-source.com/multitexture.php) Pewnie wielu z was go zn i używa, bo jest to bardzo przydatne narzędzie. Mnie się niestety nie udało tego uruchomić, dlatego jeśli ktoś ma u siebie działający ten plugin, to będę bardzo wdzięczny za opis co po kolei mam zrobić (gdzie to wrzucić i skąd w maksie wyciągnąć, aby dało się go użyć). Floor generator poszedł od razu, natomiast z multi texture map mam problem. Próbowałem go uruchomić na max'ie 2013 i 2014.

 

Pozdrawiam i z góry dziękuję wszystkim za pomoc

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Znajdź w Program Files w maxie katalog Plugins tam wrzucasz plik MultiTexture_max2013_64.dlt i wszytko będzie działać plik ten jest także kompatybilny z max 2014. Gdy otworzysz material/map browser będzie znajdowało się w sekcji maps

Gość powrot
Napisano

Max 2014 x64, Vray 2.40.04, na podłoge nakłada sie tylko jedna tekstura, probowalem w maxie 2013 inny starszy vray to samo.

Materiał w Slate material wygląda dobrze, widac ze są różne materiały i różne kolory, natomiast ani w podglądzie sceny ani na renderze juz nie jest... ktos ma jakis pomysl?b7pkqsnyh

 

http://postimg.org/image/b7pkqsnyh/

Gość powrot
Napisano

dobra poradziłem sobie powiedzmy, działa tylko jak dam mapowanie poprzez Material ID, przez object nie dziala. Gorzej bo zrobilem ogrodzenie wlasne i teraz kazde przeslo musze dac inny M ID, no nic nie jest ich az tak duzo :P

Napisano

Material ID możesz nadać na obiekt poprzez modyfikator nazywa się materialbyelement i ma opcję losowego przydzielania Material ID (można nawet ostawić , które ID ma być częściej a które rzadziej).

Napisano

Niestety mam ten sam problem. Spróbowałem sposobu z przydzieleniem różnych ID i niestety nadal to samo. Czy popełniam błąd wybierając Randomize by Material ID w MultiTexture i powinien wybrać to gdzie indziej?

Napisano (edytowane)

Niestety ja równiez mam problem z tym pluginem. Z instalacją nie ma zadnego problemu, gorzej niestety z nakladaniem przygotowanej tekstury do modelu. Robię wszystko zgodnie z tutorialem - przygotowałam sobie teksture skladajaca sie z 24 deseczek, w material editor wszystko wyglada dobrze, natomiast jak skraplam ja do modelu to deskowanie ktore powinno byc zroznicowane i mocno szczegolowe jest rozciągniete i czyta mi tylko jedna teksture z 24. W renderze wyglada to tak samo okropnie co w poglądzie w modelu. Niżej przesyłam screeny z pliku, może będziecie mi w stanie jakos pomoc bo skonczyły mi sie pomysly.

 

moj screen z modelu : http://zapodaj.net/1ea8ba5db7af3.png.html

screen z tutoriala : http://zapodaj.net/10c37d56e114f.png.html

moja tekstura deski : http://zapodaj.net/6fc82f0feae32.jpg.html

 

Błagam pomożcie !

Edytowane przez becauseitisfunny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności