Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich,

 

szukałem ale nic nie znalazłem na ten temat, dlatego zamieszczam ten post. Będę wdzięczny za pomoc, ale do rzeczy. Chodzi mi o multi texture map plug-in (dostępny tutaj: http://www.cg-source.com/multitexture.php) Pewnie wielu z was go zn i używa, bo jest to bardzo przydatne narzędzie. Mnie się niestety nie udało tego uruchomić, dlatego jeśli ktoś ma u siebie działający ten plugin, to będę bardzo wdzięczny za opis co po kolei mam zrobić (gdzie to wrzucić i skąd w maksie wyciągnąć, aby dało się go użyć). Floor generator poszedł od razu, natomiast z multi texture map mam problem. Próbowałem go uruchomić na max'ie 2013 i 2014.

 

Pozdrawiam i z góry dziękuję wszystkim za pomoc

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 13,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Znajdź w Program Files w maxie katalog Plugins tam wrzucasz plik MultiTexture_max2013_64.dlt i wszytko będzie działać plik ten jest także kompatybilny z max 2014. Gdy otworzysz material/map browser będzie znajdowało się w sekcji maps

Napisano

Max 2014 x64, Vray 2.40.04, na podłoge nakłada sie tylko jedna tekstura, probowalem w maxie 2013 inny starszy vray to samo.

Materiał w Slate material wygląda dobrze, widac ze są różne materiały i różne kolory, natomiast ani w podglądzie sceny ani na renderze juz nie jest... ktos ma jakis pomysl?b7pkqsnyh

 

http://postimg.org/image/b7pkqsnyh/

Napisano

dobra poradziłem sobie powiedzmy, działa tylko jak dam mapowanie poprzez Material ID, przez object nie dziala. Gorzej bo zrobilem ogrodzenie wlasne i teraz kazde przeslo musze dac inny M ID, no nic nie jest ich az tak duzo :P

Napisano

Material ID możesz nadać na obiekt poprzez modyfikator nazywa się materialbyelement i ma opcję losowego przydzielania Material ID (można nawet ostawić , które ID ma być częściej a które rzadziej).

Napisano

Niestety mam ten sam problem. Spróbowałem sposobu z przydzieleniem różnych ID i niestety nadal to samo. Czy popełniam błąd wybierając Randomize by Material ID w MultiTexture i powinien wybrać to gdzie indziej?

Napisano

Niestety ja równiez mam problem z tym pluginem. Z instalacją nie ma zadnego problemu, gorzej niestety z nakladaniem przygotowanej tekstury do modelu. Robię wszystko zgodnie z tutorialem - przygotowałam sobie teksture skladajaca sie z 24 deseczek, w material editor wszystko wyglada dobrze, natomiast jak skraplam ja do modelu to deskowanie ktore powinno byc zroznicowane i mocno szczegolowe jest rozciągniete i czyta mi tylko jedna teksture z 24. W renderze wyglada to tak samo okropnie co w poglądzie w modelu. Niżej przesyłam screeny z pliku, może będziecie mi w stanie jakos pomoc bo skonczyły mi sie pomysly.

 

moj screen z modelu : http://zapodaj.net/1ea8ba5db7af3.png.html

screen z tutoriala : http://zapodaj.net/10c37d56e114f.png.html

moja tekstura deski : http://zapodaj.net/6fc82f0feae32.jpg.html

 

Błagam pomożcie !

Edytowane przez becauseitisfunny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności