satach Napisano 25 Listopad 2013 Napisano 25 Listopad 2013 Witam, Czy ktoś mógłby mi podsunąć pomysł jak zrobić materiał który w miejscach wypukłych i krawędziach jest gradientowo jakby przetarty ? Chodzi mi o osiągnięcie takiego efektu jak na zdjęciu tej lampy- zdobienia i wypukłe krawędzie są wytarte - http://www.aliexpress.com/item/Fashion-vintage-living-room-wall-lamp-bathroom-mirror-headlight-bed-lighting-mirror-glass-balcony-multithread-rustic/1089321906.html?
satach Napisano 26 Listopad 2013 Autor Napisano 26 Listopad 2013 Wypal dirt mapę. Kombinowałem już z mapa vray dirt ale nie bardzo mi to wychodziło jak należy. Skoro polecasz to pokombinuje jeszcze ..
Gość Chrupek3D Napisano 26 Listopad 2013 Napisano 26 Listopad 2013 jest takie coś, które szybko to zrobi, ale raczej nie ten target, no i drogie odrobinę... w ramach ciekawostki. http://quixel.se/ddo
Kramon Napisano 26 Listopad 2013 Napisano 26 Listopad 2013 jest takie coś, które szybko to zrobi, ale raczej nie ten target, no i drogie odrobinę... w ramach ciekawostki. http://quixel.se/ddo Niby tak ale to też nie jest tak że to jest 1 kliknięcie. Trzeba malować tak czy siak... Dobra tilowana textura do tego dirt mapa... Trochę pobawienia się nodami. 2 - 3 pacnięcia teksturą brudu w viewporcie w tych miejscach gdzie powinno być i już.
Gość Chrupek3D Napisano 26 Listopad 2013 Napisano 26 Listopad 2013 ostatnio natknąłem się na takie tutki... w Gimpie i Blenderze: jak zrobić texture dirt: https://www.youtube.com/watch?v=vUhkmYGgvtI jak malować w Blenderze: https://www.youtube.com/watch?v=S-yJ6HbGevY&feature=c4-overview&list=UUq3i7bGewnWCrZQfds67P6g może się do czegoś przyda... należy iść tym tropem ;)
Kramon Napisano 26 Listopad 2013 Napisano 26 Listopad 2013 Ano ano. Co prawda Blender to nie jest Mari pod względem wydajności jak masz słabego kompa to będzie ciąc na 4k. Ale jak lecisz na 2k to bez problemu można.
jacekszy0 Napisano 26 Listopad 2013 Napisano 26 Listopad 2013 Nie koniecznie musisz ją wypalać. Możesz po prostu żyć vrayblend 2materiałów i vraydirt w slocie mieszania. Gdzieś był taki tutek gdzie koleś mosięzny model tak teksturował. Problem największy to dobranie parametrów VRayDirta
satach Napisano 27 Listopad 2013 Autor Napisano 27 Listopad 2013 Nie koniecznie musisz ją wypalać. Możesz po prostu żyć vrayblend 2materiałów i vraydirt w slocie mieszania. Gdzieś był taki tutek gdzie koleś mosiężny model tak teksturował. Problem największy to dobranie parametrów VRayDirta No własnie te parametry. kombinuje i kombinuje i mi coś wyjść nie może. Nie jestem totalnie początkujący ale muszę jeszcze sporo doszlifować. Znasz może jakąś ciekawą stronę z tutorialami o zaawansowanym tworzeniu materiałów ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się