Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam.

Jestem tutuaj nowy, dopiero zaczynam swoją przygodę z maxem.

Szukałem już na tym forum, szukałem w internecie ale nigdzie nie mogę znaleźć rozwiązania mojego problemu.

Albo faktycznie nikt o tym nie pisał, albo nie potrafię tego fachowo nazwać i stąd nie mogę znaleźć rozwiązania.

 

Robię jakąś pierwszą wizkę, na ścianach jest stara cegła. Do nałożenia tekstury użyłem modyfikatora UVW Map, box, dałem jakiś dispacement. Z samego efektu cegły jestem zadowolony jak na początek. Ale niepokoi mnie to co dzieję się w narożnikach ścian. powstają mi takie szpary w skutek użycia displacemnt'u. Widać to na obrazku poniżej. na dalszym planie oraz na pierwszym planie.

 

W jaki sposób uniknąć takiego efektu?

 

[ATTACH=CONFIG]92222[/ATTACH]

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

cześć.

Dokładnie vray. i dokładnie chodzi mi o ten przykład co wskazałeś. odpaliłem przed chwilą maxa, szukałem ale i tak jednak nie moge znaleźć tej opcji, nie wiem gdzie to włączyć. szukałem w ustawieniach materiału, modyfikatorach, ustawieniach renderu i nie mam pojęcia;/

 

- - - Połączono posty - - -

 

WRÓĆ!!! znalazłem. gdyby ktoś miał podobny problem:

ustawienia renderu -> zakładka Vray -> Global switches

tam w części "geometry" zaznaczamy opcję - "force back face culling"

no i jest tak jak powinno być.

 

Dzięki Miłosz !

 

pozdrawiam.

temat do zamknięcia.

Napisano
  • Autor

witam. jednak to nie to... ;/;/;/ cieszylem sie bo na tamtej wizce problem sie rozwiazal. ale zrobilem taki szybki renderek scianki z tym "force back face culling" no i widac ze na narożnikach przebija tło. Podpowie mi ktoś gdzie znajdę tą opcję "keep continuaty"??

Napisano

przypisz do obiektu modyfikator vraydisplacement i tam szukaj tej opcji.

Napisano

Dokładnie, po prostu używaj modyfikatora vrayowego, nie żadnego slotu w materiałach.

Pamiętaj też o dobrym zmapowaniu obiektu!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.