Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć!

 

Chciałem zaprezentować Wam mój plug-in do Autodesk Maya oparty o technologię NVIDIA CUDA: mgNodes.

Jest to zestaw narzędzi do przetwarzania punktów. Umożliwia on nieco bardziej proceduralne podejście do animacji w Maya.

 

Demo mgNodes można zobaczyć tutaj:

Tutorial:

 

Kompilacja pod Windows x64 oraz Funtoo/Gentoo Linux dla Autodesk Maya 2013 jest dostępna tutaj: http://www.michalgamrat.com/mgNodes

Znajdziecie tam również instrukcję instalacji oraz dodatkowe informacje o poszczególnych elementach.

Do poprawnego działania pluginu niezbędna jest karta graficzna wspierająca CUDA oraz zainstalowany sterownik obsługujący tę technologię.

 

Jeśli natkniecie się na błąd - dajcie znać, postaram się go poprawić. Jeśli uda się Wam użyć mojego pluginu w produkcji - też dajcie znać, miło mi będzie to słyszeć :-)

 

Pozdrawiam,

Michał :-)

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Dzięki :-) Nie znam za bardzo Mash, ale z tego co widzę na filmach możliwe, że niektóre funkcjonalności są podobne.

Niestety nie planuję póki co wersji na OS X.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności