Napisano 28 Listopad 201311 l Cześć! Chciałem zaprezentować Wam mój plug-in do Autodesk Maya oparty o technologię NVIDIA CUDA: mgNodes. Jest to zestaw narzędzi do przetwarzania punktów. Umożliwia on nieco bardziej proceduralne podejście do animacji w Maya. Demo mgNodes można zobaczyć tutaj: Tutorial: Kompilacja pod Windows x64 oraz Funtoo/Gentoo Linux dla Autodesk Maya 2013 jest dostępna tutaj: http://www.michalgamrat.com/mgNodes Znajdziecie tam również instrukcję instalacji oraz dodatkowe informacje o poszczególnych elementach. Do poprawnego działania pluginu niezbędna jest karta graficzna wspierająca CUDA oraz zainstalowany sterownik obsługujący tę technologię. Jeśli natkniecie się na błąd - dajcie znać, postaram się go poprawić. Jeśli uda się Wam użyć mojego pluginu w produkcji - też dajcie znać, miło mi będzie to słyszeć :-) Pozdrawiam, Michał :-)
Napisano 8 Grudzień 201311 l Autor Dzięki :-) Nie znam za bardzo Mash, ale z tego co widzę na filmach możliwe, że niektóre funkcjonalności są podobne. Niestety nie planuję póki co wersji na OS X.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto