Jump to content

Question

Cześć!

 

Chciałem zaprezentować Wam mój plug-in do Autodesk Maya oparty o technologię NVIDIA CUDA: mgNodes.

Jest to zestaw narzędzi do przetwarzania punktów. Umożliwia on nieco bardziej proceduralne podejście do animacji w Maya.

 

Demo mgNodes można zobaczyć tutaj:

Tutorial:

 

Kompilacja pod Windows x64 oraz Funtoo/Gentoo Linux dla Autodesk Maya 2013 jest dostępna tutaj: http://www.michalgamrat.com/mgNodes

Znajdziecie tam również instrukcję instalacji oraz dodatkowe informacje o poszczególnych elementach.

Do poprawnego działania pluginu niezbędna jest karta graficzna wspierająca CUDA oraz zainstalowany sterownik obsługujący tę technologię.

 

Jeśli natkniecie się na błąd - dajcie znać, postaram się go poprawić. Jeśli uda się Wam użyć mojego pluginu w produkcji - też dajcie znać, miło mi będzie to słyszeć :-)

 

Pozdrawiam,

Michał :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Dzięki :-) Nie znam za bardzo Mash, ale z tego co widzę na filmach możliwe, że niektóre funkcjonalności są podobne.

Niestety nie planuję póki co wersji na OS X.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy