Obywatel Napisano 28 Listopad 2013 Napisano 28 Listopad 2013 Cześć! Chciałem zaprezentować Wam mój plug-in do Autodesk Maya oparty o technologię NVIDIA CUDA: mgNodes. Jest to zestaw narzędzi do przetwarzania punktów. Umożliwia on nieco bardziej proceduralne podejście do animacji w Maya. Demo mgNodes można zobaczyć tutaj: Tutorial: Kompilacja pod Windows x64 oraz Funtoo/Gentoo Linux dla Autodesk Maya 2013 jest dostępna tutaj: http://www.michalgamrat.com/mgNodes Znajdziecie tam również instrukcję instalacji oraz dodatkowe informacje o poszczególnych elementach. Do poprawnego działania pluginu niezbędna jest karta graficzna wspierająca CUDA oraz zainstalowany sterownik obsługujący tę technologię. Jeśli natkniecie się na błąd - dajcie znać, postaram się go poprawić. Jeśli uda się Wam użyć mojego pluginu w produkcji - też dajcie znać, miło mi będzie to słyszeć :-) Pozdrawiam, Michał :-)
blukazs Napisano 6 Grudzień 2013 Napisano 6 Grudzień 2013 Wygląda ciekawie, coś ala Mash? A wersja na maca ?:(
Obywatel Napisano 8 Grudzień 2013 Autor Napisano 8 Grudzień 2013 Dzięki :-) Nie znam za bardzo Mash, ale z tego co widzę na filmach możliwe, że niektóre funkcjonalności są podobne. Niestety nie planuję póki co wersji na OS X.
praetorian Napisano 9 Grudzień 2013 Napisano 9 Grudzień 2013 zacnie Obywatelu. Jakieś szanse na opensource ?
Obywatel Napisano 9 Grudzień 2013 Autor Napisano 9 Grudzień 2013 Dzięki :-) Na razie chciałbym zachować źródła na dysku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się