Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Margach
Napisano

Tak jak w temacie interesuje mnie jak dodać do bryły kontur aby sprawiała wrażenie animacji 2d. Przy obrocie kamery aby kontur wciąż był.Czy to kwestia ustawienia renderera? 3 ds max do tego wystarczy czy lepiej będzie zastosować np. after efect . Z góry dziękuje za podpowiedź.

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Gość Margach
Napisano (edytowane)

Nie bardziej coś takiego

05:15 ;ten moment pokazuje o co mi chodzi...

Edytowane przez Margach
Napisano

No to kontury o ile dobrze pamiętam powinno się dać uzyskać przez ink and paint materiał w 3ds Max. A jak nie tak to znacznie prościej czasem coś dodać w post produkcji jest.

Napisano
No to kontury o ile dobrze pamiętam powinno się dać uzyskać przez ink and paint materiał w 3ds Max. A jak nie tak to znacznie prościej czasem coś dodać w post produkcji jest.

 

Tu nie o to chodzi... obejrzyj sobie cały ten filmik. Jeżeli chcesz zrobić ujęcie statyczne to najlepiej domalować to w photoshopie albo na finalnej teksturze czy po prostu w trybie 3D. Jeśli chcesz mieć taki bajer jak pixar. tzn że kreski które stawia rysownik są zamieniane na krzywe które są animowane to nie wiem jak to zrobić.. w maxie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności