Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Tak jak w temacie interesuje mnie jak dodać do bryły kontur aby sprawiała wrażenie animacji 2d. Przy obrocie kamery aby kontur wciąż był.Czy to kwestia ustawienia renderera? 3 ds max do tego wystarczy czy lepiej będzie zastosować np. after efect . Z góry dziękuje za podpowiedź.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 926
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W mayce możesz to zrobić z ToonShaderem, gdzieś był tutorial jak coś takiego uzyskać w ICE(?!)

Napisano

Nie bardziej coś takiego

05:15 ;ten moment pokazuje o co mi chodzi...

Edytowane przez Margach

Napisano

No to kontury o ile dobrze pamiętam powinno się dać uzyskać przez ink and paint materiał w 3ds Max. A jak nie tak to znacznie prościej czasem coś dodać w post produkcji jest.

Napisano
No to kontury o ile dobrze pamiętam powinno się dać uzyskać przez ink and paint materiał w 3ds Max. A jak nie tak to znacznie prościej czasem coś dodać w post produkcji jest.

 

Tu nie o to chodzi... obejrzyj sobie cały ten filmik. Jeżeli chcesz zrobić ujęcie statyczne to najlepiej domalować to w photoshopie albo na finalnej teksturze czy po prostu w trybie 3D. Jeśli chcesz mieć taki bajer jak pixar. tzn że kreski które stawia rysownik są zamieniane na krzywe które są animowane to nie wiem jak to zrobić.. w maxie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności