Gość Margach Napisano 1 Grudzień 2013 Napisano 1 Grudzień 2013 Tak jak w temacie interesuje mnie jak dodać do bryły kontur aby sprawiała wrażenie animacji 2d. Przy obrocie kamery aby kontur wciąż był.Czy to kwestia ustawienia renderera? 3 ds max do tego wystarczy czy lepiej będzie zastosować np. after efect . Z góry dziękuje za podpowiedź.
legomir Napisano 1 Grudzień 2013 Napisano 1 Grudzień 2013 W mayce możesz to zrobić z ToonShaderem, gdzieś był tutorial jak coś takiego uzyskać w ICE(?!)
jacekszy0 Napisano 1 Grudzień 2013 Napisano 1 Grudzień 2013 Coś takiego: http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3d-studio-max/create-a-great-looking-toon-shader-in-3d-studio-max/ ?
Gość Margach Napisano 1 Grudzień 2013 Napisano 1 Grudzień 2013 (edytowane) Nie bardziej coś takiego 05:15 ;ten moment pokazuje o co mi chodzi... Edytowane 1 Grudzień 2013 przez Margach
jacekszy0 Napisano 1 Grudzień 2013 Napisano 1 Grudzień 2013 No to kontury o ile dobrze pamiętam powinno się dać uzyskać przez ink and paint materiał w 3ds Max. A jak nie tak to znacznie prościej czasem coś dodać w post produkcji jest.
Kramon Napisano 1 Grudzień 2013 Napisano 1 Grudzień 2013 No to kontury o ile dobrze pamiętam powinno się dać uzyskać przez ink and paint materiał w 3ds Max. A jak nie tak to znacznie prościej czasem coś dodać w post produkcji jest. Tu nie o to chodzi... obejrzyj sobie cały ten filmik. Jeżeli chcesz zrobić ujęcie statyczne to najlepiej domalować to w photoshopie albo na finalnej teksturze czy po prostu w trybie 3D. Jeśli chcesz mieć taki bajer jak pixar. tzn że kreski które stawia rysownik są zamieniane na krzywe które są animowane to nie wiem jak to zrobić.. w maxie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się