Napisano 1 Grudzień 201311 l Tak jak w temacie interesuje mnie jak dodać do bryły kontur aby sprawiała wrażenie animacji 2d. Przy obrocie kamery aby kontur wciąż był.Czy to kwestia ustawienia renderera? 3 ds max do tego wystarczy czy lepiej będzie zastosować np. after efect . Z góry dziękuje za podpowiedź.
Napisano 1 Grudzień 201311 l W mayce możesz to zrobić z ToonShaderem, gdzieś był tutorial jak coś takiego uzyskać w ICE(?!)
Napisano 1 Grudzień 201311 l Coś takiego: http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3d-studio-max/create-a-great-looking-toon-shader-in-3d-studio-max/ ?
Napisano 1 Grudzień 201311 l Nie bardziej coś takiego 05:15 ;ten moment pokazuje o co mi chodzi... Edytowane 1 Grudzień 201311 l przez Margach
Napisano 1 Grudzień 201311 l No to kontury o ile dobrze pamiętam powinno się dać uzyskać przez ink and paint materiał w 3ds Max. A jak nie tak to znacznie prościej czasem coś dodać w post produkcji jest.
Napisano 1 Grudzień 201311 l No to kontury o ile dobrze pamiętam powinno się dać uzyskać przez ink and paint materiał w 3ds Max. A jak nie tak to znacznie prościej czasem coś dodać w post produkcji jest. Tu nie o to chodzi... obejrzyj sobie cały ten filmik. Jeżeli chcesz zrobić ujęcie statyczne to najlepiej domalować to w photoshopie albo na finalnej teksturze czy po prostu w trybie 3D. Jeśli chcesz mieć taki bajer jak pixar. tzn że kreski które stawia rysownik są zamieniane na krzywe które są animowane to nie wiem jak to zrobić.. w maxie
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto