Ryan Glose Posted December 3, 2013 Share Posted December 3, 2013 (edited) Warto zaklepać pomysł - tym razem mam nadzieję skończyć ;P W przyszłości rozwinięta technologia umożliwia przenieść znaczną część pracy detektywów do domów, gdzie dysponują bardzo szczegółowym hologramem całego miasta w czasie rzeczywistym, poprzez którego mogą przyglądać się swoim podejrzanym. Naturalnie tego typu technologia dostępna jest tylko dla służb specjalnych i zasłużonych jednostek. I mały koncepcik (też nie mam póki co pojęcia co robi jego prawa ręka): Edited January 3, 2014 by Ryan Glose Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kakaku Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 wygląda to troche jak scena z Raportu Mniejszości:) fajnie:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryan Glose Posted December 29, 2013 Author Share Posted December 29, 2013 W końcu zabrałem się za coś. Uznałem, że ta bitwa to dobra sposobność na ogarnięcie tematu rzeźbienia. Poniżej główka detektywa zrobiona w Zetce. Jako, że to moje początki w rzeźbieniu to pewnie popełniłem kilka radykalnych błędów (chociażby w anatomii) których już nie widzę, więc jeśli coś jest nie tak i ktoś zwróciłby na to uwagę to byłoby miło :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryan Glose Posted December 31, 2013 Author Share Posted December 31, 2013 Po retopo i szybkim zmapowaniu - na włosy i brwi przyjdzie jeszcze pora. W nowym roku zabiorę się za poprawki odstających gdzieniegdzie poligonów i resztę postaci, a tymczasem życzę wszystkim pomyślnego Roku 2014 :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryan Glose Posted January 3, 2014 Author Share Posted January 3, 2014 Jako, że przez najbliższy czas raczej nie będę miał kiedy przysiąść do sceny, wrzucam aktualny wygląd postaci. Ciuchy zaczęte, tylko uszczegółowić i retopo. I żeby nie było, że jest transwestytą, będę musiał inaczej rzęsy zrobić, żeby nie wyszły na umalowane :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
soshka.cg Posted January 3, 2014 Share Posted January 3, 2014 Mysle ze powinienes ostro popracowac nad modelem tej glowy zanim sie za texturowanie wezmiesz ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryan Glose Posted January 3, 2014 Author Share Posted January 3, 2014 Do modelu jako takiego wrócę chyba na końcu gdy będę patrzył na to obiektywnie :). A może zrobisz mały overpaint żebym wiedział co jest nie tak już teraz? :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
plasti Posted January 3, 2014 Share Posted January 3, 2014 za duzo nie ma co overpaintowac: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryan Glose Posted January 3, 2014 Author Share Posted January 3, 2014 Dzięki plasti. Poprawię to co rzuca się w oczy, ale to przy napływie wolnego czasu :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryan Glose Posted January 11, 2014 Author Share Posted January 11, 2014 Znalazłem chwilkę na drobne poprawki. Walczę jeszcze z okolicami oczu, może coś potem będzie lepiej. Obecnie teksturuję płaszcz więc wieczorem coś pewnie jeszcze wrzucę :) EDIT: Dorzucam rendery z płaszczem - tekstura jeszcze nie wiem czy ta zostanie - zobaczę pod koniec jak będzie komponowała się z całością sceny. Ewentualnie dopieszczę ją trochę. I rękawy chyba za długie są jak tak teraz patrzę (?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheCapo Posted January 11, 2014 Share Posted January 11, 2014 Siemka. Nie za duża ta głowa do tego ciała? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryan Glose Posted January 11, 2014 Author Share Posted January 11, 2014 Porównałem z refkami i chyba rzeczywiście trochę za duża - dzięki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts