Ryan Glose Napisano 3 Grudzień 2013 Share Napisano 3 Grudzień 2013 (edytowane) Warto zaklepać pomysł - tym razem mam nadzieję skończyć ;P W przyszłości rozwinięta technologia umożliwia przenieść znaczną część pracy detektywów do domów, gdzie dysponują bardzo szczegółowym hologramem całego miasta w czasie rzeczywistym, poprzez którego mogą przyglądać się swoim podejrzanym. Naturalnie tego typu technologia dostępna jest tylko dla służb specjalnych i zasłużonych jednostek. I mały koncepcik (też nie mam póki co pojęcia co robi jego prawa ręka): Edytowane 3 Styczeń 2014 przez Ryan Glose Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość kakaku Napisano 7 Grudzień 2013 Share Napisano 7 Grudzień 2013 wygląda to troche jak scena z Raportu Mniejszości:) fajnie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryan Glose Napisano 29 Grudzień 2013 Autor Share Napisano 29 Grudzień 2013 W końcu zabrałem się za coś. Uznałem, że ta bitwa to dobra sposobność na ogarnięcie tematu rzeźbienia. Poniżej główka detektywa zrobiona w Zetce. Jako, że to moje początki w rzeźbieniu to pewnie popełniłem kilka radykalnych błędów (chociażby w anatomii) których już nie widzę, więc jeśli coś jest nie tak i ktoś zwróciłby na to uwagę to byłoby miło :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryan Glose Napisano 31 Grudzień 2013 Autor Share Napisano 31 Grudzień 2013 Po retopo i szybkim zmapowaniu - na włosy i brwi przyjdzie jeszcze pora. W nowym roku zabiorę się za poprawki odstających gdzieniegdzie poligonów i resztę postaci, a tymczasem życzę wszystkim pomyślnego Roku 2014 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryan Glose Napisano 3 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 3 Styczeń 2014 Jako, że przez najbliższy czas raczej nie będę miał kiedy przysiąść do sceny, wrzucam aktualny wygląd postaci. Ciuchy zaczęte, tylko uszczegółowić i retopo. I żeby nie było, że jest transwestytą, będę musiał inaczej rzęsy zrobić, żeby nie wyszły na umalowane :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
soshka.cg Napisano 3 Styczeń 2014 Share Napisano 3 Styczeń 2014 Mysle ze powinienes ostro popracowac nad modelem tej glowy zanim sie za texturowanie wezmiesz ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryan Glose Napisano 3 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 3 Styczeń 2014 Do modelu jako takiego wrócę chyba na końcu gdy będę patrzył na to obiektywnie :). A może zrobisz mały overpaint żebym wiedział co jest nie tak już teraz? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 3 Styczeń 2014 Share Napisano 3 Styczeń 2014 za duzo nie ma co overpaintowac: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryan Glose Napisano 3 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 3 Styczeń 2014 Dzięki plasti. Poprawię to co rzuca się w oczy, ale to przy napływie wolnego czasu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryan Glose Napisano 11 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 11 Styczeń 2014 Znalazłem chwilkę na drobne poprawki. Walczę jeszcze z okolicami oczu, może coś potem będzie lepiej. Obecnie teksturuję płaszcz więc wieczorem coś pewnie jeszcze wrzucę :) EDIT: Dorzucam rendery z płaszczem - tekstura jeszcze nie wiem czy ta zostanie - zobaczę pod koniec jak będzie komponowała się z całością sceny. Ewentualnie dopieszczę ją trochę. I rękawy chyba za długie są jak tak teraz patrzę (?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheCapo Napisano 11 Styczeń 2014 Share Napisano 11 Styczeń 2014 Siemka. Nie za duża ta głowa do tego ciała? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryan Glose Napisano 11 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 11 Styczeń 2014 Porównałem z refkami i chyba rzeczywiście trochę za duża - dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi