Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć.

Planuję zrobić animacje dot. włączonego kaloryfera, otwartego okna i pieniędzy wylatujących przez to okno. Już wiem że będę miał masę problemów i pytań. Na początek prosiłbym Was o pomoc odnośnie widoku z okna i oświetlenia.

 

Chciałbym mieć za oknem jakieś zwykłe zdjęcie z jakiegoś bloku czy coś, tyle że nie wiem jak to umieścić żeby wszystko prażyło. Zastanawiam się również nad naturalnym słonecznym oświetleniem i tu moje pytanie czy używać plane'ów, czy lamp czy jakiś innych dzikich możliwości.

 

Później załączę plik.

Dzięki ;)

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Render passy. Wstawiasz na scenie plane z obrazkiem ale renderujesz osobno scene z dzurą w oknie i osobno tego planea który obraca się do kamery jak trzeba. Możesz go w internalu nawet sobie wyrenderować na materiałach bez shadingu. Potem compositing za pomoca nodów.

Napisano
Render passy. Wstawiasz na scenie plane z obrazkiem ale renderujesz osobno(…)

 

Miałeś na myśli render layers. Chociaż passy w kompozycji też się przydadzą.

Napisano

shadless.jpg

 

Shader shadeless można umieścić na planie obrazek tła za oknem. Wtedy nie trzeba Render layerów w to mieszać.

 

Ale nie jest to idealna metoda dlatego lepiej jak byś poświęcił trochę więcej czasu temu i wykorzystał metodę którą podał ci Monio.

 

Po za tym można to zrobić na kilka innych sposobów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności