Dequess Napisano 6 Grudzień 2013 Napisano 6 Grudzień 2013 Cześć. Planuję zrobić animacje dot. włączonego kaloryfera, otwartego okna i pieniędzy wylatujących przez to okno. Już wiem że będę miał masę problemów i pytań. Na początek prosiłbym Was o pomoc odnośnie widoku z okna i oświetlenia. Chciałbym mieć za oknem jakieś zwykłe zdjęcie z jakiegoś bloku czy coś, tyle że nie wiem jak to umieścić żeby wszystko prażyło. Zastanawiam się również nad naturalnym słonecznym oświetleniem i tu moje pytanie czy używać plane'ów, czy lamp czy jakiś innych dzikich możliwości. Później załączę plik. Dzięki ;)
Monio Napisano 6 Grudzień 2013 Napisano 6 Grudzień 2013 Render passy. Wstawiasz na scenie plane z obrazkiem ale renderujesz osobno scene z dzurą w oknie i osobno tego planea który obraca się do kamery jak trzeba. Możesz go w internalu nawet sobie wyrenderować na materiałach bez shadingu. Potem compositing za pomoca nodów.
mallow Napisano 6 Grudzień 2013 Napisano 6 Grudzień 2013 Render passy. Wstawiasz na scenie plane z obrazkiem ale renderujesz osobno(…) Miałeś na myśli render layers. Chociaż passy w kompozycji też się przydadzą.
Idlero Napisano 6 Grudzień 2013 Napisano 6 Grudzień 2013 Shader shadeless można umieścić na planie obrazek tła za oknem. Wtedy nie trzeba Render layerów w to mieszać. Ale nie jest to idealna metoda dlatego lepiej jak byś poświęcił trochę więcej czasu temu i wykorzystał metodę którą podał ci Monio. Po za tym można to zrobić na kilka innych sposobów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się