Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć.

Planuję zrobić animacje dot. włączonego kaloryfera, otwartego okna i pieniędzy wylatujących przez to okno. Już wiem że będę miał masę problemów i pytań. Na początek prosiłbym Was o pomoc odnośnie widoku z okna i oświetlenia.

 

Chciałbym mieć za oknem jakieś zwykłe zdjęcie z jakiegoś bloku czy coś, tyle że nie wiem jak to umieścić żeby wszystko prażyło. Zastanawiam się również nad naturalnym słonecznym oświetleniem i tu moje pytanie czy używać plane'ów, czy lamp czy jakiś innych dzikich możliwości.

 

Później załączę plik.

Dzięki ;)

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 903
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Render passy. Wstawiasz na scenie plane z obrazkiem ale renderujesz osobno scene z dzurą w oknie i osobno tego planea który obraca się do kamery jak trzeba. Możesz go w internalu nawet sobie wyrenderować na materiałach bez shadingu. Potem compositing za pomoca nodów.

Napisano
Render passy. Wstawiasz na scenie plane z obrazkiem ale renderujesz osobno(…)

 

Miałeś na myśli render layers. Chociaż passy w kompozycji też się przydadzą.

Napisano

shadless.jpg

 

Shader shadeless można umieścić na planie obrazek tła za oknem. Wtedy nie trzeba Render layerów w to mieszać.

 

Ale nie jest to idealna metoda dlatego lepiej jak byś poświęcił trochę więcej czasu temu i wykorzystał metodę którą podał ci Monio.

 

Po za tym można to zrobić na kilka innych sposobów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności