Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Hej

 

Od niedawna zacząłem przygodę ze Zbrushem, na początku idzie mi całkiem nieźle aczkolwiek często napotyka problemy na pozór banalne a które mogą przysparzać duzo problemów na początku zwłaszcza jeśli nie zna sie oprogramowania. Wyrzeźbiłem głowę, ale bez korpusu, chce osobno wyrzeźbić i dołączyć tułów, również oczy oraz włosy tylko na osobnej warstwie ale nie wiem jak to zrobić. Chciałbym też scalić później korpus z głową i resztą elementów, Czy jest jakaś funkcja spawania ? jakby się dało to poproszę od razu o skrót do tej funkcji, z góry dzięki za odpowiedz i Pozdrawiam !

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 2,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W zbrushu dodatkowe obiekty nazywa się sub-toolami. Warstwy (Layers) natomiast służą do zapisywania zniekształcenia siatki, coś jak blendshape/shapekey.

 

Obiekty dodajesz w palecie Tool -> subtool. Tam masz funkcje Append lub Insert dzięki którym możesz wybrać który z obecnie załadowanych w zbrushu obiektów chcesz dodać do głównego obiektu (toola). Możesz też dodawać standardowe bryły prymitywne.

http://docs.pixologic.com/user-guide/3d-modeling/modeling-basics/subtools/

 

Nie wiem czy już znasz ale bardzo polecam nauczyć się funkcji dynamesh. dzięki niej nawet z byle kulki możesz zrobić dobrą baze do rzeźbienia dowolnej rzeczy. Również dzięki niej będziesz mógł połączyć obiekty w jeden zespawany.

 

http://docs.pixologic.com/user-guide/3d-modeling/modeling-basics/creating-meshes/dynamesh/

http://docs.pixologic.com/user-guide/3d-modeling/modeling-basics/creating-meshes/dynamesh/with-subtools/

Napisano
  • Autor

coś mi tu jednak nie gra z tą opcja dynamesh, na tutkach widać, co i jak ale u mnie po rozwinieciu panelu geometric po prostu nie ma tej opcji, i nie mam pojecia dlaczego, może to jest w nowszej wersji ja mam Zbrusha nr 4. Żeby pokazac o co chodzi przesyłam link http://www.picshot.pl/public/view/full/390136 moja to paleta z kolorem pom.

Napisano

Masz bardzo starego zbrusha. Dynamesh pojawił się w 4r2 a teraz mamy 4r6. Sporo się zmieniło przez te 3 lata. ;)

Napisano

W 4r6 jest oddany Zremesher ktory jest bardzo dobry do twozenia obiektów do gier :)

Sam z niego korzystam. Co do dodawania "warstw" w Subtol tak jak monio napisal mozna dodac obiekt.

Jest tez inna metoda Extract(nie wem czy poprawnie napisalem).

Po zamaskowaniu obszaru klikasz przycisk extract i pojawia sie nowa warstwa nad obiektem zamaskowanym zobacz jak to dziła ;)

 

Pozdrawiam Patryk Żurawski

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.