Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Na początku zaznaczam, że jestem początkującym uzytkownikiem maxa.

Robie próbny render i wychodzi mi duże ziarno którego chciałbym się pozbyć.

Widzicie to na załączonych obrazkach. Wyczytałem na forum, że należy zmniejszyć wartość noise threshold = jeden obrazek wyrenderowany na standardowej wartości 0,01 a drugi na 0,005 . ja niestety nie widzę żadnej róźnicy;/

Druga sprawa - brak poligonu na górze. Mam nadzieję, że widzicie.

Nie wiem co jest grane - tam ogólnie mam powycinane miejsca na ledy w postaci takich zygzaków (czort wie jak to napisać) - na roboczym renderze nie widać ponieważ wszystko w jednym materiale. Aczkolwiek na renderze nie widać części tego sufitu - w scenie jak najbardziej go widać.

 

rendery

http://zapodaj.net/295958cf86a2c.jpg.html

http://zapodaj.net/47ba60c3f262d.jpg.html

 

ustawienia

http://zapodaj.net/7945c81e98e9f.jpg.html

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Na to "ziarno" ma jeszcze wpływ parametr subdivs oświetlenia i w reflection materiałów. Domyślne 8 jest zdecydowanie za małe.

To coś na suficie to mogą być np. nałożone na siebie polygony. Nie widząc siatki modelu chyba trudno stwierdzić prawdziwą przyczynę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności