Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam dwa obiekty które chcę upuścić na ground żeby się odbiły. Oba są aktywne. Chcę aby jeden wystartował pierwszy, odbił się od drugiego i spadł na ziemię pod wpływem grawitacji. Drugi ma wystartować chwilę po tym jak ten pirwszy odbije się od niego i też ma spaść na ground. Jak można przesunąć czas startu symulacji dla poszczególnych obiektów?

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie ma z tym problemu, jak już ustawisz obiekt jako rigid body active to w jego ustawieniach masz opcję dynamic (wstępnie zaznaczona) więc na zerowej klatce ją odznaczasz i trzymając kursor na niej wciskasz "I" potem przesuwasz się do klatki na której chcesz żeby ruszyła, wstawiasz uruchamiasz ją, wciskasz znów "I" i działa.

Napisano
Nie ma z tym problemu, jak już ustawisz obiekt jako rigid body active to w jego ustawieniach masz opcję dynamic (wstępnie zaznaczona) więc na zerowej klatce ją odznaczasz i trzymając kursor na niej wciskasz "I" potem przesuwasz się do klatki na której chcesz żeby ruszyła, wstawiasz uruchamiasz ją, wciskasz znów "I" i działa.

 

Wow rzeczywiście to mega proste. Fajnie to rozwiązali. Blender znów mnie mile zaskakuje. Dzięki za odpowiedź :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności