drobcio Napisano 13 Grudzień 2013 Napisano 13 Grudzień 2013 Witam Prosil bym o pomoc,sciany budynku skladaja sie z trzech roznych textur(multisub object) w tym do jednej chce dodac vraydisplacement ID1-Biale sciany ID2-Kamien z mapa displacement ID3-wszyskie sciany w srodku ID4-zacieki bede mapowal Chodzi o to,ze dodajac modyfikatow VrayDisplacement z wlaczonym texture chan2 dziala na wszyskie powierzchnie a nie tylko na te w kanale drugim jak na dolaczonym zdjeciu,kombinowalem zmiane pozycji modykikatora vray displacement nad i pod UVW Map nic nie daje,poki co jedyna jaka mi mozliwosc przychodzi to wszystkie scianki z kamieniem odzielic za pomoca detach jako osobny obiekt,a czy jest jakis sposob zeby byly jednym obiektem a modyfikatow displacement dzialal tylko na jeden kanal? Dziekuje i pozdrawiam
stormwind Napisano 14 Grudzień 2013 Napisano 14 Grudzień 2013 1. ustaw VrayDisplaceMod na 3D mapping i zaznacz opcję Use object mtl. - modyfikator będzie teraz korzystał z map przydzielonych do poszczególnych materiałów 2. w VrayMtl kamieni dodaj mapę do slotu displacement, pozostałe materiały zostaw bez zmian
drobcio Napisano 15 Grudzień 2013 Autor Napisano 15 Grudzień 2013 (edytowane) Oo super,juz myslalem ze takiej mozliwosci nie ma,po przeszukaniu google zazwyczaj zalecano detach object i tak zawsze robilem...Super jeszcze raz wielkie dzieki:-)))Zaraz sobie na jakims boxie wyprobuje bo w budynku juz rozdzielilem obiekty chodz zawsze mozna je zlaczyc spowrotem,zwlaszcza ze do mapowania zaciekow sie przyda,zeby byly jednym obiektem Wszystko dziala wysmienicie,to juz wiem do czego sluzy "use object mtl" ;-) Edytowane 16 Grudzień 2013 przez drobcio
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się