Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, napisałem też to w moim wątku w gamearcie ale tam nie wszyscy zaglądają i może tu ktoś zdoła mi pomóc.

Mam brush z alphą i po jednej stronie alpha działa tak jak powinna (robi wgłębienie) a po drugiej stronie modelu działa odwrotnie (robi wypukłość):

 

iETBLmo.jpg

 

Tak samo dzieje się na płaskiej powierzchni, nawet gdy ten dołek stworzony przez alphę nie przechodzi na drugą strone modelu. Nie mogę tym sposobem nic zrobić, ani dać takiego wcięcia ani "wyryć" jakiegoś symbolu na ostrzu bo z drugiej strony pojawi się jego odwrotność ;/

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności