fletcher Napisano 14 Grudzień 2013 Napisano 14 Grudzień 2013 Witam, napisałem też to w moim wątku w gamearcie ale tam nie wszyscy zaglądają i może tu ktoś zdoła mi pomóc. Mam brush z alphą i po jednej stronie alpha działa tak jak powinna (robi wgłębienie) a po drugiej stronie modelu działa odwrotnie (robi wypukłość): Tak samo dzieje się na płaskiej powierzchni, nawet gdy ten dołek stworzony przez alphę nie przechodzi na drugą strone modelu. Nie mogę tym sposobem nic zrobić, ani dać takiego wcięcia ani "wyryć" jakiegoś symbolu na ostrzu bo z drugiej strony pojawi się jego odwrotność ;/
Monio Napisano 15 Grudzień 2013 Napisano 15 Grudzień 2013 Brush > Auto Masking > BackfaceMask http://docs.pixologic.com/reference-guide/brush/auto-masking/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się