Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Jak tylko zobaczyłem screeny z tej gry, spróbowałem przenieść ujęcie do 3dsmaxa. Do końca nie jestem zadowolony :) Ale jest to moja pierwsza próba, takiego modelowania połączonego z vrayem. Całość wymodelowana w 3dsmaxie+ vray, posprodukcja w photoshopie. Mam jeszcze olbrzymie problemy z volumne light, dlatego efekt światła wychodzącego przez okno zrobiłem w photoshopie. Wiem że jest tam [pełno błędów, ale nie wiem czemu mój komp przy tym projekcie praktycznie umierał, ciągle się zacinał :( krytyka obowiazkowa :)

01od.jpg

 

bs29.jpg

rbcs.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Fajne. A teraz postaraj się uzyskać taki sam efekt w silniku graficznym, :) Vray jest troche malo gameartowy ;P

Napisano
  • Autor

chodzi ci żeby nie uzywać vraya :) tylko opierać się na podstawowym silniku? uzywać omni, skylight itp?

Napisano

Chodzi o to, żeby uzyskać taki efekt np w unity 3D, UDK, albo w innym silniku, w którym robi się gry. W końcu to dział "Game Art" ;)

 

Jeśli chodzi o korytarz, to wyszło Ci to spoko. Mi się podoba.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności