Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich ; )

 

Dziękuje bardzo za rekomendację, nie spodziewałem się, że tam trafi moja pracka ; )

 

Przyszedł czas, aby opublikować tutaj kolejna pracę. Ostatnio zrobiłem model BMW 220d (inne oznaczenie F22) oraz wersje M performance , oba dla klienta. O tyle ile ten pierwszy dało się spokojnie modelować(no może poza małą ilością dostępnych zdjęć), bo miałem blueprint, o tyle do wersji M nie ma blueprintów, więc musiałem ze zdjęć ; ) Sporo nerwów sobie napsułem modelując te wszystkie krzywe jednak z końcowego efektu jestem zadowolony ; ) Chociaż jak to mam w zwyczaju , przy renderingu wychodzi mi "nagle" elementy, które mógłbym poprawić, a nie dostrzegłem ich podczas pracy w viewporcie. I teraz pytanie dla was czy strzelacie sobie takie szybkie rendery WIP, aby sprawdzić czy wszystko jest w porządku czy raczej nie macie z tym problemu? Generalnie renderując te 8 ujęć chciałem zrobić tak, aby każdy miał inne studio i każdy inne oświetlenie. Każdą konstruktywną krytykę przyjmę z wielką chęcią! :)

 

Aha i większe rozdzielczości znajdziecie na mojej stronie, której link mam w sygnaturze;P

 

Soft: 3ds max+ Vray + PS

 

Najpierw wersja 220d:

 

slx6.jpg

 

ftqs.jpg

 

zjyp.jpg

 

uwmc.jpg

 

I wersja M235I

 

q6t1.jpg

 

oift.jpg

 

pv37.jpg

 

 

wyht.jpg

Edytowane przez Trisquote

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 5,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

pierwszy render naprawdę fajny świetny detal świateł i mocno odstający od reszty

pozostałem majĄ strasznie plastikowe shadery a te gumy są po prostu paskudne w życiu nie widziałem opony o takiej czarni nawet na nówkach, daj do materiału dirta od razu będzie lepiej i obniż parametr reflection

Edytowane przez skalpel3d

Napisano
  • Autor

skalpel3d z oponami się trochę zgodzę bo jednak przy postpro dalem z nimi ciala, stad schrzanilem troche. Natomiast plastikowe shadery mogą być raczej wynikiem oświetlenia niż niedopracowanym materiałem ale dzięki za uwagę, w przyszłości zwrócę bardziej na to uwage ;)

 

difo dzięki ;) ciesze się bardzo, że sie podoba ; )

Napisano

Pierwszy render miazga. Reszta ogólnie tez bardzo spoko. Jedynie co mam zastrzeżenia do refleksu na podłożu na jednym z renderów. Wydaje mi się że coś powinno się odbijać. A póki co jest plane, bez detalu.

Co do opon to rzeczywiście coś nie tak ale bez przesady. Gorsze widziałem :) Kwestia dopracowania.

Pozdrawiam

Napisano

Popracuj nad filtrem aa bo na elementach chromowanych wychodzi ząbkowanie do samochodów bardzo dobrze się nadaje vraylanczosfilter trzeba mu tylko odrobinę zmienić parametr :)

Napisano
  • Autor

dzięki skalepl3d za radę z AA, nigdy nie stosowałem vraylanczosfilter więc na pewno pobawię się nim przy następnym projekcie ; )

Napisano
  • Autor

Zgadzam się, dałem z tym ciała, wystarczyło tylko teksturę wrzucić ,a zapomniałem. Jeszcze raz dzięki wam za wszystkie rady i zauważone błędy ; )

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.