Trisquote Napisano 25 Grudzień 2013 Napisano 25 Grudzień 2013 (edytowane) Witam wszystkich ; ) Dziękuje bardzo za rekomendację, nie spodziewałem się, że tam trafi moja pracka ; ) Przyszedł czas, aby opublikować tutaj kolejna pracę. Ostatnio zrobiłem model BMW 220d (inne oznaczenie F22) oraz wersje M performance , oba dla klienta. O tyle ile ten pierwszy dało się spokojnie modelować(no może poza małą ilością dostępnych zdjęć), bo miałem blueprint, o tyle do wersji M nie ma blueprintów, więc musiałem ze zdjęć ; ) Sporo nerwów sobie napsułem modelując te wszystkie krzywe jednak z końcowego efektu jestem zadowolony ; ) Chociaż jak to mam w zwyczaju , przy renderingu wychodzi mi "nagle" elementy, które mógłbym poprawić, a nie dostrzegłem ich podczas pracy w viewporcie. I teraz pytanie dla was czy strzelacie sobie takie szybkie rendery WIP, aby sprawdzić czy wszystko jest w porządku czy raczej nie macie z tym problemu? Generalnie renderując te 8 ujęć chciałem zrobić tak, aby każdy miał inne studio i każdy inne oświetlenie. Każdą konstruktywną krytykę przyjmę z wielką chęcią! :) Aha i większe rozdzielczości znajdziecie na mojej stronie, której link mam w sygnaturze;P Soft: 3ds max+ Vray + PS Najpierw wersja 220d: I wersja M235I Edytowane 29 Grudzień 2013 przez Trisquote
skalpel3d Napisano 25 Grudzień 2013 Napisano 25 Grudzień 2013 (edytowane) pierwszy render naprawdę fajny świetny detal świateł i mocno odstający od reszty pozostałem majĄ strasznie plastikowe shadery a te gumy są po prostu paskudne w życiu nie widziałem opony o takiej czarni nawet na nówkach, daj do materiału dirta od razu będzie lepiej i obniż parametr reflection Edytowane 25 Grudzień 2013 przez skalpel3d
Trisquote Napisano 29 Grudzień 2013 Autor Napisano 29 Grudzień 2013 skalpel3d z oponami się trochę zgodzę bo jednak przy postpro dalem z nimi ciala, stad schrzanilem troche. Natomiast plastikowe shadery mogą być raczej wynikiem oświetlenia niż niedopracowanym materiałem ale dzięki za uwagę, w przyszłości zwrócę bardziej na to uwage ;) difo dzięki ;) ciesze się bardzo, że sie podoba ; )
Ernest Koska Napisano 30 Grudzień 2013 Napisano 30 Grudzień 2013 Pierwszy render miazga. Reszta ogólnie tez bardzo spoko. Jedynie co mam zastrzeżenia do refleksu na podłożu na jednym z renderów. Wydaje mi się że coś powinno się odbijać. A póki co jest plane, bez detalu. Co do opon to rzeczywiście coś nie tak ale bez przesady. Gorsze widziałem :) Kwestia dopracowania. Pozdrawiam
Trisquote Napisano 31 Grudzień 2013 Autor Napisano 31 Grudzień 2013 Ernest Koska dzięki za dobre słowo ; ) O którym renderze mówisz?
skalpel3d Napisano 31 Grudzień 2013 Napisano 31 Grudzień 2013 Popracuj nad filtrem aa bo na elementach chromowanych wychodzi ząbkowanie do samochodów bardzo dobrze się nadaje vraylanczosfilter trzeba mu tylko odrobinę zmienić parametr :)
Trisquote Napisano 31 Grudzień 2013 Autor Napisano 31 Grudzień 2013 dzięki skalepl3d za radę z AA, nigdy nie stosowałem vraylanczosfilter więc na pewno pobawię się nim przy następnym projekcie ; )
Ernest Koska Napisano 1 Styczeń 2014 Napisano 1 Styczeń 2014 Hej. Mam na myśli trzeci render - tylko tam odbija się podwozie samochodu. Pozdrawiam
Trisquote Napisano 4 Styczeń 2014 Autor Napisano 4 Styczeń 2014 Zgadzam się, dałem z tym ciała, wystarczyło tylko teksturę wrzucić ,a zapomniałem. Jeszcze raz dzięki wam za wszystkie rady i zauważone błędy ; )
Rekomendowane odpowiedzi