Skocz do zawartości

Pojazd 3D: BMW serii 2 na rok 2014


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich ; )

 

Dziękuje bardzo za rekomendację, nie spodziewałem się, że tam trafi moja pracka ; )

 

Przyszedł czas, aby opublikować tutaj kolejna pracę. Ostatnio zrobiłem model BMW 220d (inne oznaczenie F22) oraz wersje M performance , oba dla klienta. O tyle ile ten pierwszy dało się spokojnie modelować(no może poza małą ilością dostępnych zdjęć), bo miałem blueprint, o tyle do wersji M nie ma blueprintów, więc musiałem ze zdjęć ; ) Sporo nerwów sobie napsułem modelując te wszystkie krzywe jednak z końcowego efektu jestem zadowolony ; ) Chociaż jak to mam w zwyczaju , przy renderingu wychodzi mi "nagle" elementy, które mógłbym poprawić, a nie dostrzegłem ich podczas pracy w viewporcie. I teraz pytanie dla was czy strzelacie sobie takie szybkie rendery WIP, aby sprawdzić czy wszystko jest w porządku czy raczej nie macie z tym problemu? Generalnie renderując te 8 ujęć chciałem zrobić tak, aby każdy miał inne studio i każdy inne oświetlenie. Każdą konstruktywną krytykę przyjmę z wielką chęcią! :)

 

Aha i większe rozdzielczości znajdziecie na mojej stronie, której link mam w sygnaturze;P

 

Soft: 3ds max+ Vray + PS

 

Najpierw wersja 220d:

 

slx6.jpg

 

ftqs.jpg

 

zjyp.jpg

 

uwmc.jpg

 

I wersja M235I

 

q6t1.jpg

 

oift.jpg

 

pv37.jpg

 

 

wyht.jpg

Edytowane przez Trisquote
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

pierwszy render naprawdę fajny świetny detal świateł i mocno odstający od reszty

pozostałem majĄ strasznie plastikowe shadery a te gumy są po prostu paskudne w życiu nie widziałem opony o takiej czarni nawet na nówkach, daj do materiału dirta od razu będzie lepiej i obniż parametr reflection

Edytowane przez skalpel3d
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skalpel3d z oponami się trochę zgodzę bo jednak przy postpro dalem z nimi ciala, stad schrzanilem troche. Natomiast plastikowe shadery mogą być raczej wynikiem oświetlenia niż niedopracowanym materiałem ale dzięki za uwagę, w przyszłości zwrócę bardziej na to uwage ;)

 

difo dzięki ;) ciesze się bardzo, że sie podoba ; )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy render miazga. Reszta ogólnie tez bardzo spoko. Jedynie co mam zastrzeżenia do refleksu na podłożu na jednym z renderów. Wydaje mi się że coś powinno się odbijać. A póki co jest plane, bez detalu.

Co do opon to rzeczywiście coś nie tak ale bez przesady. Gorsze widziałem :) Kwestia dopracowania.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności