Napisano 25 Grudzień 201311 l Witam wszystkich ; ) Dziękuje bardzo za rekomendację, nie spodziewałem się, że tam trafi moja pracka ; ) Przyszedł czas, aby opublikować tutaj kolejna pracę. Ostatnio zrobiłem model BMW 220d (inne oznaczenie F22) oraz wersje M performance , oba dla klienta. O tyle ile ten pierwszy dało się spokojnie modelować(no może poza małą ilością dostępnych zdjęć), bo miałem blueprint, o tyle do wersji M nie ma blueprintów, więc musiałem ze zdjęć ; ) Sporo nerwów sobie napsułem modelując te wszystkie krzywe jednak z końcowego efektu jestem zadowolony ; ) Chociaż jak to mam w zwyczaju , przy renderingu wychodzi mi "nagle" elementy, które mógłbym poprawić, a nie dostrzegłem ich podczas pracy w viewporcie. I teraz pytanie dla was czy strzelacie sobie takie szybkie rendery WIP, aby sprawdzić czy wszystko jest w porządku czy raczej nie macie z tym problemu? Generalnie renderując te 8 ujęć chciałem zrobić tak, aby każdy miał inne studio i każdy inne oświetlenie. Każdą konstruktywną krytykę przyjmę z wielką chęcią! :) Aha i większe rozdzielczości znajdziecie na mojej stronie, której link mam w sygnaturze;P Soft: 3ds max+ Vray + PS Najpierw wersja 220d: I wersja M235I Edytowane 29 Grudzień 201311 l przez Trisquote
Napisano 25 Grudzień 201311 l pierwszy render naprawdę fajny świetny detal świateł i mocno odstający od reszty pozostałem majĄ strasznie plastikowe shadery a te gumy są po prostu paskudne w życiu nie widziałem opony o takiej czarni nawet na nówkach, daj do materiału dirta od razu będzie lepiej i obniż parametr reflection Edytowane 25 Grudzień 201311 l przez skalpel3d
Napisano 29 Grudzień 201311 l Autor skalpel3d z oponami się trochę zgodzę bo jednak przy postpro dalem z nimi ciala, stad schrzanilem troche. Natomiast plastikowe shadery mogą być raczej wynikiem oświetlenia niż niedopracowanym materiałem ale dzięki za uwagę, w przyszłości zwrócę bardziej na to uwage ;) difo dzięki ;) ciesze się bardzo, że sie podoba ; )
Napisano 30 Grudzień 201311 l Pierwszy render miazga. Reszta ogólnie tez bardzo spoko. Jedynie co mam zastrzeżenia do refleksu na podłożu na jednym z renderów. Wydaje mi się że coś powinno się odbijać. A póki co jest plane, bez detalu. Co do opon to rzeczywiście coś nie tak ale bez przesady. Gorsze widziałem :) Kwestia dopracowania. Pozdrawiam
Napisano 31 Grudzień 201311 l Popracuj nad filtrem aa bo na elementach chromowanych wychodzi ząbkowanie do samochodów bardzo dobrze się nadaje vraylanczosfilter trzeba mu tylko odrobinę zmienić parametr :)
Napisano 31 Grudzień 201311 l Autor dzięki skalepl3d za radę z AA, nigdy nie stosowałem vraylanczosfilter więc na pewno pobawię się nim przy następnym projekcie ; )
Napisano 1 Styczeń 201411 l Hej. Mam na myśli trzeci render - tylko tam odbija się podwozie samochodu. Pozdrawiam
Napisano 4 Styczeń 201411 l Autor Zgadzam się, dałem z tym ciała, wystarczyło tylko teksturę wrzucić ,a zapomniałem. Jeszcze raz dzięki wam za wszystkie rady i zauważone błędy ; )