Gość conquerall Napisano 25 Grudzień 2013 Napisano 25 Grudzień 2013 Witam 3ds MAX nie jest moją mocną stroną, a oświetlenie sceny tym bardziej, dlatego zwracam się do Was o pomoc. Otóż muszę opracować temat "techniki uzyskiwania światła pośredniego na przykładzie programu 3ds Max", lecz nie mam pojęcia jak to się robi (można powiedzieć, że zostałem rzucony na głęboką wodę). Czy ktoś podzieli się wiedzą jak uzyskać to światło pośrednie w 3ds max?
Miłosz3ds Napisano 25 Grudzień 2013 Napisano 25 Grudzień 2013 Cześć. Zobacz sobie tutaj przede wszystkim takie zagadnienia jak "indirect illumination". Chodzi tutaj o światło nie pochodzące bezpośrednio od źródła światła, tylko odbite od innych obiektów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się