skalpel3d Napisano 30 Grudzień 2013 Napisano 30 Grudzień 2013 Wrzuciłem do environmentu obrazek w png w bitmapie ustawiłem sobie parametry environment screen i teraz zaczyna się dziwny efekt ściany pomieszczenia zachowują się jak by były w jakimś stopniu transparentne mam na nich widoczny obrazek zza okna, sytuacja jest tak same jeśli do enviro zastosuje mapkę vraycomptex(vraysky +png)
Miłosz3ds Napisano 30 Grudzień 2013 Napisano 30 Grudzień 2013 Tak właśnie działa ten tryb w environment, wygląda jakby były przezroczyste ściany. Ustaw inaczej, w zależności jaką masz mapkę. Masz jakby "projekcję" tej mapy na tym, co masz w kamerze. Nie wiem jak to inaczej napisać.
skalpel3d Napisano 30 Grudzień 2013 Autor Napisano 30 Grudzień 2013 jednak cały problem załatwia odpowiednia tekstura gdy zastosowałem przy tych samych parametrach tiffa przygotowanego do 180 stopni zniknęło rzutowanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się