Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam. Czy ktoś z Was byłby mi w stanie pomóć z tą chmurą zrobioną w fume FX? Mam problem z tą paskudną pikselową "szramą". Od razu mówię że zwiększanie jakości (spacing" i grid detail scale w WTP) pogarsza tylko sprawę. Polepsza się jakość tejże "szramy".

 

z07x.jpg

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Albo usuń ten fragment geometrii albo w advection zmień na opcję trzecią i zaznacz cubic interpolation. Póki na difolcie nie będzie dobrze, wavelet w ogóle nie tykaj :D

Dodatkowo w turbulent noise zmniejsz ilość frames, w tej chwili zmiana następuje co 80 klatek co jest kapkę za wolno, dałbym 18.

Napisano
  • Autor

No dobra. Zrobiłem jak poradziłeś. Nawet wycięcie geometrii nic nie dało. Chmura zachowuje się jak by miała jakąś dziurę voxlową. ;). kiedy próbóję użyć vawelet- chmura tak jakby chciała załatać dziurę z marnym rezultatem- co akurat widać na pierwszym obrazku. Chyba zastosuję najprostrzą metodę i zasłonię "dziurę" przez jakąś inną małą chmurkę. Chyba że są jakieś inne sposoby...

 

ppbq.jpg

Napisano

Coś masz z geometrią, siatka nie jest równomiernie gęsta, stąd te babole.

Druga sprawa, to możesz spróbować z powrotem dać na default advection, zwiększyć quality do 7 i maximum iterations na 140-160. Reszta to kwestia ustawienia spacing grida i turbulent noise scale. Popróbuj różnych kombinacji i dojdziesz :)

Btw, bardzo fajny tutek do chmur:

Napisano

z czego emitujesz fjuma ? bo mi to wyglada na jakis widoczny fragment geometrii

Napisano
  • Autor

Z object source. Oczywiście wszystkie obiekty chowam w momencie kiedy renderuję chmury. Co do obiektu źródłowego to rzeczywiście miał fatalną topologię. Kaszaniastą. Wrzucilem jednak obiekt do zbrusha, poczęstowałem zremesherem i obiekt jest już ok, ale dziura jest nadal- tylko dużo mniejsza. Tak że bez waveletu może nawet być. Z waveletem pojawia się ta fatalna pixeloza.xhx7.jpg

 

Próbowałem też z max iteration zwiększonym do 140- ale pogorszył tylko sprawę. Inne chmury w tej scenie wyglądają bardzo ładnie ale ta jako jedyna będzie w tej animacji BARDZO blisko kamery.

Napisano

Kurde, stary :D Co Ty robisz??

Może lepiej się nie będę odzywał o tej porze. Najlepszego z Nowym Rokiem! A co, niech sobie pogadają :D

Napisano
  • Autor

Dzięki. Wszystkiego dobrego w nowym- również życzę. Nowych ciekawych udanych projektów. Nowych wspaniałych doznań CG. :). Tak swoją drogą to nie ma się co przejmować. Podejrzewam że nie jestem jedynym który spędził sylwestra z "Maxem"i się tym nie przejmuję.

 

Dzięki za tuta. Dzisiaj go sobie obejrzę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.