Bacry Napisano 4 Styczeń 2014 Napisano 4 Styczeń 2014 (edytowane) Może uda się coś dokończyć więc zakładam wątek w bitwie. Obrazek będzie troszkę humorystyczny. Detektyw robot na drodze znajduje drzewko w doniczce czym jest bardzo zdziwiony. W tle budynki miasta za robocikiem pojazd. Szkic bazgroł w załączeniu :D ale trudno się tam czegoś dopatrzyć Edytowane 15 Marzec 2014 przez Bacry
Bacry Napisano 4 Styczeń 2014 Autor Napisano 4 Styczeń 2014 (edytowane) I szkic pojazdu. [ATTACH=CONFIG]92832[/ATTACH] i jeszcze jak to widzę w scenie. [ATTACH=CONFIG]92835[/ATTACH] Pozdrawiam B. Edytowane 4 Styczeń 2014 przez Bacry
Bacry Napisano 5 Styczeń 2014 Autor Napisano 5 Styczeń 2014 Pierwsze budynki, które będą w tle. [ATTACH=CONFIG]92868[/ATTACH]
Bacry Napisano 8 Styczeń 2014 Autor Napisano 8 Styczeń 2014 Jednak zmieniłem koncept pojazdu na bardziej tradycyjny. I jeszcze kolejne budynki. Scena będzie o świcie więc muszę jeszcze wykombinować jak dodać światło do środka. Dowalenie setek źródeł światła raczej nie wchodzi w rachubę :D Pozdrawiam B.
ttaaddeekk Napisano 9 Styczeń 2014 Napisano 9 Styczeń 2014 extra. podoba mi sie design samochodow. z budynkow tez spokojnie juz cos mozna ukrecic. tak trzymaj. polecam nowy total recall. bardzo podobna stylowka , moze cos pomoze
Bacry Napisano 14 Styczeń 2014 Autor Napisano 14 Styczeń 2014 Total recall daje radę, jednak 5 element jest lepszy:D Materiałów referencyjnych zebrałem tyle, że na następnych kilka miesięcy starczy. Tym czasem jeden z ostatnich budynków. Nie wiem czy nie trafi dość blisko pierwszego planu.
Bacry Napisano 16 Styczeń 2014 Autor Napisano 16 Styczeń 2014 Próbuję łączyć budynki w finalnym widoku. Jednak coś nie bardzo to gra ze sobą. Białe kreski to światło, które zostało ukryte, ale i tak się renderuje :).
Bacry Napisano 17 Styczeń 2014 Autor Napisano 17 Styczeń 2014 Kompozycja budynków razem z drogą. Trochę za jasno i słońce musi być zasłonięte, bo się strasznie odbija w szybach. W dalszym planie dojdzie jeszcze jakiś budynek wysoki. Czy mogą się pojawiać na budynkach reklamy z istniejącymi firmami?
mateusz_s Napisano 17 Styczeń 2014 Napisano 17 Styczeń 2014 No powiem Ci, że powili coś się formuje ciekawego, bedziesz dawał lens blur na tło? uzyskałbyś ładne bokeh-y z okien.
Bacry Napisano 20 Styczeń 2014 Autor Napisano 20 Styczeń 2014 bokeh-y wchodzą w grę tylko z PS'a bo mentalowe wykończą mi komputer:D Taki test DOF'a z mgłą z mentala.
mateusz_s Napisano 20 Styczeń 2014 Napisano 20 Styczeń 2014 a po co mentala zapuszczać? Camera Lens Blur daje rade w afeterze ( choć polecam Frishluft ) tylko najlepiej wyrenderować do rpf-a żeby mieć Z-Depth i robisz bokehy jakie chcesz :) ja tak zawsze robie, szkoda czasu na DOF z renderera...
Bacry Napisano 20 Styczeń 2014 Autor Napisano 20 Styczeń 2014 After to nie moja bajka. Ale PS jak najbardziej. Ostatni obrazek był z PS z mapą Z-Depth tylko mapa nie była wygładzana, więc pewne ząbki można dostrzec na krawędziach odległych obiektów :D
Bacry Napisano 8 Luty 2014 Autor Napisano 8 Luty 2014 Pewnie się nie wyrobię bo czasu nigdy dość. Wrzucam kilka obrazków, tło, pojazd i praca nad detektywem. Pozdrawiam B.
Bacry Napisano 8 Luty 2014 Autor Napisano 8 Luty 2014 Panie Kierowniku, czy ja pracuję? Ja przez cały czas pracuję ;) Postęp detektywa.
adek Napisano 9 Luty 2014 Napisano 9 Luty 2014 Dobrze. No to renderować szybciej i zamieszczać upy. Raz, dwa!
Bacry Napisano 9 Luty 2014 Autor Napisano 9 Luty 2014 (edytowane) No i proporcje ręki się rozjechały. Muszę jeszcze dołożyć jakiś element między chwytakami (palcami) a przedramieniem. Teraz to troszkę wygląda jak jakiś kikutek. Pozdrawiam B. edit: poprawione proporcje ręki:D Edytowane 9 Luty 2014 przez Bacry
adek Napisano 9 Luty 2014 Napisano 9 Luty 2014 Gratulujemy nominacji. Praca weźmie udział w kolejnej części konkursu. Do dnia 28 lutego 2014 roku (28 lutego, 23:59:59) można kontynuować pracę nad nią.
Bacry Napisano 11 Luty 2014 Autor Napisano 11 Luty 2014 Zatem pracujemy dalej. Drzewko owocowe prawie ostateczne, chyba że macie jakieś sugestie.
Bacry Napisano 23 Luty 2014 Autor Napisano 23 Luty 2014 Robot dokończony. teraz trzeba go ustawić.Obawiam się, że nie będzie widać co jest na kartce jak robota poobracam. Na drzewie liście do poprawy za ciemne chyba wyszły żyłki i teraz za bardzo są widoczne. Pozdrawiam B.
mnkk Napisano 23 Luty 2014 Napisano 23 Luty 2014 to obróć go tak by był delkatnie przodem, kartke daj w postaci hologramu. bedzie widac wtedy z 2stron
Bacry Napisano 24 Luty 2014 Autor Napisano 24 Luty 2014 Tylko właśnie chodzi o to, że spotyka w miejscu przestępstwa drzewo z jabłkami i nie wie zupełnie co to jest, więc szuka poza dostępną bazą danych. Dlatego w ręku pogięta i zniszczona kartka papieru. Nie bardzo chciałbym z tego rezygnować. Pozdrawiam B.
adek Napisano 27 Luty 2014 Napisano 27 Luty 2014 Przypominam tylko, że jutro deadline 28 lutego, 23:59:59!
Bacry Napisano 28 Luty 2014 Autor Napisano 28 Luty 2014 (edytowane) Teraz pracuje już tylko komputer. Czekam na efekt renderingu. Potem tylko krótkie postpro (DOF) i gotowe. Do 23.59 powinienem zdążyć :). Pozdrawiam B. p.s. Chociaż trudno się pracuje kiedy takie widoki w perspektywie: Edytowane 28 Luty 2014 przez Bacry
Bacry Napisano 28 Luty 2014 Autor Napisano 28 Luty 2014 Niestety przeceniłem możliwości komputera. Po obniżeniu ustawień na low i tak nie wyrobię się do 23.59. Proszę przenieść do WIP'a. Pozdrawiam B.
Azbesty Napisano 28 Luty 2014 Napisano 28 Luty 2014 Na następny raz farmy użyj :) a może adek by zrobił wyjątek i pozwolił to wyrenderować. Rejestrujesz się na farmie zawsze dają na start trochę kasy.. wystarczy w zupełności na jedną klatkę...
adek Napisano 1 Marzec 2014 Napisano 1 Marzec 2014 Bacry: No szkoda! Ale proszę skończ pracę poza konkursem.
Bacry Napisano 6 Marzec 2014 Autor Napisano 6 Marzec 2014 Ponieważ nie muszę się już spieszyć wymienię jeden z budynków na bardziej futurystyczny. Obiekt mocno inspirowany domem z filmu Oblivion. Nie wiem tylko która wersja lepsza. Jak uważacie? Cały budynek i tak będzie wyższy. Obecna wysokość tylko tak dla orientacji jest zrobiona. Pozdrawiam B.
Bacry Napisano 13 Marzec 2014 Autor Napisano 13 Marzec 2014 Ciągle nie zadowolony z pierwotnej sceny zacząłem kombinować z tłem.
Bacry Napisano 14 Marzec 2014 Autor Napisano 14 Marzec 2014 (edytowane) I kolejna zmiana ujęcia edycja: i dla porównania korekcja barwna. Edytowane 14 Marzec 2014 przez Bacry
Bacry Napisano 15 Marzec 2014 Autor Napisano 15 Marzec 2014 Czy wie ktoś dlaczego światło przechodzi przez obiekty? Światło pochodzi z obiektu z materiałem self ilumination. Renderowane w mentalu 3dsMax2012. Ustawienia na high. Jak będę renderował całą scenę to już i tak jest za dużo.
adek Napisano 15 Marzec 2014 Napisano 15 Marzec 2014 Podoba mi się, że kontynuujesz pracę nad tym! :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się