Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Może uda się coś dokończyć więc zakładam wątek w bitwie.

Obrazek będzie troszkę humorystyczny.

Detektyw robot na drodze znajduje drzewko w doniczce czym jest bardzo zdziwiony. W tle budynki miasta za robocikiem pojazd. Szkic bazgroł w załączeniu :D ale trudno się tam czegoś dopatrzyć

Edytowane przez Bacry
  • Odpowiedzi 32
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

I szkic pojazdu.

[ATTACH=CONFIG]92832[/ATTACH]

i jeszcze jak to widzę w scenie.

[ATTACH=CONFIG]92835[/ATTACH]

Pozdrawiam B.

Edytowane przez Bacry
Napisano

Jednak zmieniłem koncept pojazdu na bardziej tradycyjny.

I jeszcze kolejne budynki.

Scena będzie o świcie więc muszę jeszcze wykombinować jak dodać światło do środka. Dowalenie setek źródeł światła raczej nie wchodzi w rachubę :D

Pozdrawiam B.

Napisano

Total recall daje radę, jednak 5 element jest lepszy:D

Materiałów referencyjnych zebrałem tyle, że na następnych kilka miesięcy starczy.

Tym czasem jeden z ostatnich budynków. Nie wiem czy nie trafi dość blisko pierwszego planu.

Napisano

Próbuję łączyć budynki w finalnym widoku. Jednak coś nie bardzo to gra ze sobą.

Białe kreski to światło, które zostało ukryte, ale i tak się renderuje :).

2isi2om.jpg

Napisano

Kompozycja budynków razem z drogą. Trochę za jasno i słońce musi być zasłonięte, bo się strasznie odbija w szybach. W dalszym planie dojdzie jeszcze jakiś budynek wysoki.

Czy mogą się pojawiać na budynkach reklamy z istniejącymi firmami?

Napisano

a po co mentala zapuszczać? Camera Lens Blur daje rade w afeterze ( choć polecam Frishluft ) tylko najlepiej wyrenderować do rpf-a żeby mieć Z-Depth i robisz bokehy jakie chcesz :) ja tak zawsze robie, szkoda czasu na DOF z renderera...

Napisano

After to nie moja bajka. Ale PS jak najbardziej. Ostatni obrazek był z PS z mapą Z-Depth tylko mapa nie była wygładzana, więc pewne ząbki można dostrzec na krawędziach odległych obiektów :D

Napisano

Pewnie się nie wyrobię bo czasu nigdy dość. Wrzucam kilka obrazków, tło, pojazd i praca nad detektywem.

Pozdrawiam B.

Napisano (edytowane)

No i proporcje ręki się rozjechały. Muszę jeszcze dołożyć jakiś element między chwytakami (palcami) a przedramieniem. Teraz to troszkę wygląda jak jakiś kikutek.

Pozdrawiam B.

edit: poprawione proporcje ręki:D

Edytowane przez Bacry
Napisano

Gratulujemy nominacji. Praca weźmie udział w kolejnej części konkursu.

Do dnia 28 lutego 2014 roku (28 lutego, 23:59:59) można kontynuować pracę nad nią.

Napisano

Robot dokończony. teraz trzeba go ustawić.Obawiam się, że nie będzie widać co jest na kartce jak robota poobracam. Na drzewie liście do poprawy za ciemne chyba wyszły żyłki i teraz za bardzo są widoczne.

Pozdrawiam B.

Napisano

Tylko właśnie chodzi o to, że spotyka w miejscu przestępstwa drzewo z jabłkami i nie wie zupełnie co to jest, więc szuka poza dostępną bazą danych. Dlatego w ręku pogięta i zniszczona kartka papieru. Nie bardzo chciałbym z tego rezygnować.

Pozdrawiam B.

Napisano (edytowane)

Teraz pracuje już tylko komputer. Czekam na efekt renderingu. Potem tylko krótkie postpro (DOF) i gotowe. Do 23.59 powinienem zdążyć :).

Pozdrawiam B.

p.s. Chociaż trudno się pracuje kiedy takie widoki w perspektywie:

2l9i4v5.jpg

Edytowane przez Bacry
Napisano

Niestety przeceniłem możliwości komputera. Po obniżeniu ustawień na low i tak nie wyrobię się do 23.59.

Proszę przenieść do WIP'a.

Pozdrawiam B.

2czersp.jpg

Napisano

Na następny raz farmy użyj :) a może adek by zrobił wyjątek i pozwolił to wyrenderować.

Rejestrujesz się na farmie zawsze dają na start trochę kasy.. wystarczy w zupełności na jedną klatkę...

Napisano

Ponieważ nie muszę się już spieszyć wymienię jeden z budynków na bardziej futurystyczny. Obiekt mocno inspirowany domem z filmu Oblivion. Nie wiem tylko która wersja lepsza. Jak uważacie? Cały budynek i tak będzie wyższy. Obecna wysokość tylko tak dla orientacji jest zrobiona.

Pozdrawiam B.

Napisano

Czy wie ktoś dlaczego światło przechodzi przez obiekty? Światło pochodzi z obiektu z materiałem self ilumination. Renderowane w mentalu 3dsMax2012. Ustawienia na high. Jak będę renderował całą scenę to już i tak jest za dużo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności