Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Może uda się coś dokończyć więc zakładam wątek w bitwie.

Obrazek będzie troszkę humorystyczny.

Detektyw robot na drodze znajduje drzewko w doniczce czym jest bardzo zdziwiony. W tle budynki miasta za robocikiem pojazd. Szkic bazgroł w załączeniu :D ale trudno się tam czegoś dopatrzyć

Edytowane przez Bacry

  • Odpowiedzi 32
  • Wyświetleń 4,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

I szkic pojazdu.

[ATTACH=CONFIG]92832[/ATTACH]

i jeszcze jak to widzę w scenie.

[ATTACH=CONFIG]92835[/ATTACH]

Pozdrawiam B.

Edytowane przez Bacry

Napisano
  • Autor

Jednak zmieniłem koncept pojazdu na bardziej tradycyjny.

I jeszcze kolejne budynki.

Scena będzie o świcie więc muszę jeszcze wykombinować jak dodać światło do środka. Dowalenie setek źródeł światła raczej nie wchodzi w rachubę :D

Pozdrawiam B.

Napisano

extra.

 

podoba mi sie design samochodow. z budynkow tez spokojnie juz cos mozna ukrecic. tak trzymaj.

 

polecam nowy total recall. bardzo podobna stylowka , moze cos pomoze

Napisano
  • Autor

Total recall daje radę, jednak 5 element jest lepszy:D

Materiałów referencyjnych zebrałem tyle, że na następnych kilka miesięcy starczy.

Tym czasem jeden z ostatnich budynków. Nie wiem czy nie trafi dość blisko pierwszego planu.

Napisano
  • Autor

Próbuję łączyć budynki w finalnym widoku. Jednak coś nie bardzo to gra ze sobą.

Białe kreski to światło, które zostało ukryte, ale i tak się renderuje :).

2isi2om.jpg

Napisano
  • Autor

Kompozycja budynków razem z drogą. Trochę za jasno i słońce musi być zasłonięte, bo się strasznie odbija w szybach. W dalszym planie dojdzie jeszcze jakiś budynek wysoki.

Czy mogą się pojawiać na budynkach reklamy z istniejącymi firmami?

Napisano

No powiem Ci, że powili coś się formuje ciekawego, bedziesz dawał lens blur na tło? uzyskałbyś ładne bokeh-y z okien.

Napisano

a po co mentala zapuszczać? Camera Lens Blur daje rade w afeterze ( choć polecam Frishluft ) tylko najlepiej wyrenderować do rpf-a żeby mieć Z-Depth i robisz bokehy jakie chcesz :) ja tak zawsze robie, szkoda czasu na DOF z renderera...

Napisano
  • Autor

After to nie moja bajka. Ale PS jak najbardziej. Ostatni obrazek był z PS z mapą Z-Depth tylko mapa nie była wygładzana, więc pewne ząbki można dostrzec na krawędziach odległych obiektów :D

Napisano
  • Autor

No i proporcje ręki się rozjechały. Muszę jeszcze dołożyć jakiś element między chwytakami (palcami) a przedramieniem. Teraz to troszkę wygląda jak jakiś kikutek.

Pozdrawiam B.

edit: poprawione proporcje ręki:D

Edytowane przez Bacry

Napisano
  • Autor

Robot dokończony. teraz trzeba go ustawić.Obawiam się, że nie będzie widać co jest na kartce jak robota poobracam. Na drzewie liście do poprawy za ciemne chyba wyszły żyłki i teraz za bardzo są widoczne.

Pozdrawiam B.

Napisano

to obróć go tak by był delkatnie przodem, kartke daj w postaci hologramu. bedzie widac wtedy z 2stron

Napisano
  • Autor

Tylko właśnie chodzi o to, że spotyka w miejscu przestępstwa drzewo z jabłkami i nie wie zupełnie co to jest, więc szuka poza dostępną bazą danych. Dlatego w ręku pogięta i zniszczona kartka papieru. Nie bardzo chciałbym z tego rezygnować.

Pozdrawiam B.

Napisano
  • Autor

Teraz pracuje już tylko komputer. Czekam na efekt renderingu. Potem tylko krótkie postpro (DOF) i gotowe. Do 23.59 powinienem zdążyć :).

Pozdrawiam B.

p.s. Chociaż trudno się pracuje kiedy takie widoki w perspektywie:

2l9i4v5.jpg

Edytowane przez Bacry

Napisano
  • Autor

Niestety przeceniłem możliwości komputera. Po obniżeniu ustawień na low i tak nie wyrobię się do 23.59.

Proszę przenieść do WIP'a.

Pozdrawiam B.

2czersp.jpg

Napisano

Na następny raz farmy użyj :) a może adek by zrobił wyjątek i pozwolił to wyrenderować.

Rejestrujesz się na farmie zawsze dają na start trochę kasy.. wystarczy w zupełności na jedną klatkę...

Napisano
  • Autor

Ponieważ nie muszę się już spieszyć wymienię jeden z budynków na bardziej futurystyczny. Obiekt mocno inspirowany domem z filmu Oblivion. Nie wiem tylko która wersja lepsza. Jak uważacie? Cały budynek i tak będzie wyższy. Obecna wysokość tylko tak dla orientacji jest zrobiona.

Pozdrawiam B.

Napisano
  • Autor

Czy wie ktoś dlaczego światło przechodzi przez obiekty? Światło pochodzi z obiektu z materiałem self ilumination. Renderowane w mentalu 3dsMax2012. Ustawienia na high. Jak będę renderował całą scenę to już i tak jest za dużo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności