Napisano 4 Styczeń 201411 l Może uda się coś dokończyć więc zakładam wątek w bitwie. Obrazek będzie troszkę humorystyczny. Detektyw robot na drodze znajduje drzewko w doniczce czym jest bardzo zdziwiony. W tle budynki miasta za robocikiem pojazd. Szkic bazgroł w załączeniu :D ale trudno się tam czegoś dopatrzyć Edytowane 15 Marzec 201411 l przez Bacry
Napisano 4 Styczeń 201411 l Autor I szkic pojazdu. [ATTACH=CONFIG]92832[/ATTACH] i jeszcze jak to widzę w scenie. [ATTACH=CONFIG]92835[/ATTACH] Pozdrawiam B. Edytowane 4 Styczeń 201411 l przez Bacry
Napisano 8 Styczeń 201411 l Autor Jednak zmieniłem koncept pojazdu na bardziej tradycyjny. I jeszcze kolejne budynki. Scena będzie o świcie więc muszę jeszcze wykombinować jak dodać światło do środka. Dowalenie setek źródeł światła raczej nie wchodzi w rachubę :D Pozdrawiam B.
Napisano 9 Styczeń 201411 l extra. podoba mi sie design samochodow. z budynkow tez spokojnie juz cos mozna ukrecic. tak trzymaj. polecam nowy total recall. bardzo podobna stylowka , moze cos pomoze
Napisano 14 Styczeń 201411 l Autor Total recall daje radę, jednak 5 element jest lepszy:D Materiałów referencyjnych zebrałem tyle, że na następnych kilka miesięcy starczy. Tym czasem jeden z ostatnich budynków. Nie wiem czy nie trafi dość blisko pierwszego planu.
Napisano 16 Styczeń 201411 l Autor Próbuję łączyć budynki w finalnym widoku. Jednak coś nie bardzo to gra ze sobą. Białe kreski to światło, które zostało ukryte, ale i tak się renderuje :).
Napisano 17 Styczeń 201411 l Autor Kompozycja budynków razem z drogą. Trochę za jasno i słońce musi być zasłonięte, bo się strasznie odbija w szybach. W dalszym planie dojdzie jeszcze jakiś budynek wysoki. Czy mogą się pojawiać na budynkach reklamy z istniejącymi firmami?
Napisano 17 Styczeń 201411 l No powiem Ci, że powili coś się formuje ciekawego, bedziesz dawał lens blur na tło? uzyskałbyś ładne bokeh-y z okien.
Napisano 20 Styczeń 201411 l Autor bokeh-y wchodzą w grę tylko z PS'a bo mentalowe wykończą mi komputer:D Taki test DOF'a z mgłą z mentala.
Napisano 20 Styczeń 201411 l a po co mentala zapuszczać? Camera Lens Blur daje rade w afeterze ( choć polecam Frishluft ) tylko najlepiej wyrenderować do rpf-a żeby mieć Z-Depth i robisz bokehy jakie chcesz :) ja tak zawsze robie, szkoda czasu na DOF z renderera...
Napisano 20 Styczeń 201411 l Autor After to nie moja bajka. Ale PS jak najbardziej. Ostatni obrazek był z PS z mapą Z-Depth tylko mapa nie była wygładzana, więc pewne ząbki można dostrzec na krawędziach odległych obiektów :D
Napisano 8 Luty 201411 l Autor Pewnie się nie wyrobię bo czasu nigdy dość. Wrzucam kilka obrazków, tło, pojazd i praca nad detektywem. Pozdrawiam B.
Napisano 8 Luty 201411 l Autor Panie Kierowniku, czy ja pracuję? Ja przez cały czas pracuję ;) Postęp detektywa.
Napisano 9 Luty 201411 l Autor No i proporcje ręki się rozjechały. Muszę jeszcze dołożyć jakiś element między chwytakami (palcami) a przedramieniem. Teraz to troszkę wygląda jak jakiś kikutek. Pozdrawiam B. edit: poprawione proporcje ręki:D Edytowane 9 Luty 201411 l przez Bacry
Napisano 9 Luty 201411 l Gratulujemy nominacji. Praca weźmie udział w kolejnej części konkursu. Do dnia 28 lutego 2014 roku (28 lutego, 23:59:59) można kontynuować pracę nad nią.
Napisano 11 Luty 201411 l Autor Zatem pracujemy dalej. Drzewko owocowe prawie ostateczne, chyba że macie jakieś sugestie.
Napisano 23 Luty 201411 l Autor Robot dokończony. teraz trzeba go ustawić.Obawiam się, że nie będzie widać co jest na kartce jak robota poobracam. Na drzewie liście do poprawy za ciemne chyba wyszły żyłki i teraz za bardzo są widoczne. Pozdrawiam B.
Napisano 23 Luty 201411 l to obróć go tak by był delkatnie przodem, kartke daj w postaci hologramu. bedzie widac wtedy z 2stron
Napisano 24 Luty 201411 l Autor Tylko właśnie chodzi o to, że spotyka w miejscu przestępstwa drzewo z jabłkami i nie wie zupełnie co to jest, więc szuka poza dostępną bazą danych. Dlatego w ręku pogięta i zniszczona kartka papieru. Nie bardzo chciałbym z tego rezygnować. Pozdrawiam B.
Napisano 28 Luty 201411 l Autor Teraz pracuje już tylko komputer. Czekam na efekt renderingu. Potem tylko krótkie postpro (DOF) i gotowe. Do 23.59 powinienem zdążyć :). Pozdrawiam B. p.s. Chociaż trudno się pracuje kiedy takie widoki w perspektywie: Edytowane 28 Luty 201411 l przez Bacry
Napisano 28 Luty 201411 l Autor Niestety przeceniłem możliwości komputera. Po obniżeniu ustawień na low i tak nie wyrobię się do 23.59. Proszę przenieść do WIP'a. Pozdrawiam B.
Napisano 28 Luty 201411 l Na następny raz farmy użyj :) a może adek by zrobił wyjątek i pozwolił to wyrenderować. Rejestrujesz się na farmie zawsze dają na start trochę kasy.. wystarczy w zupełności na jedną klatkę...
Napisano 6 Marzec 201411 l Autor Ponieważ nie muszę się już spieszyć wymienię jeden z budynków na bardziej futurystyczny. Obiekt mocno inspirowany domem z filmu Oblivion. Nie wiem tylko która wersja lepsza. Jak uważacie? Cały budynek i tak będzie wyższy. Obecna wysokość tylko tak dla orientacji jest zrobiona. Pozdrawiam B.
Napisano 13 Marzec 201411 l Autor Ciągle nie zadowolony z pierwotnej sceny zacząłem kombinować z tłem.
Napisano 14 Marzec 201411 l Autor I kolejna zmiana ujęcia edycja: i dla porównania korekcja barwna. Edytowane 14 Marzec 201411 l przez Bacry
Napisano 15 Marzec 201411 l Autor Czy wie ktoś dlaczego światło przechodzi przez obiekty? Światło pochodzi z obiektu z materiałem self ilumination. Renderowane w mentalu 3dsMax2012. Ustawienia na high. Jak będę renderował całą scenę to już i tak jest za dużo.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto