Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć!

 

Mam problem z linkowaniem. Tworzę coś z kilku elementów (flary i volume rays). Chcę wszystkie flary i nody volume rays połączyć tak, żeby przy manipulowaniu główną flarą przesuwała się też reszta. Jednak obiekty te nie są idealnie ponakładane na siebie (chcę, żeby tak zostało).

 

Chciałem do pozycji "x" i "y" każdego obiektu przypisać wyrażenie "parent.MANIPULATE.position", gdzie "MANIPULATE" to obiekt, do którego wszystko ma być przylinkowane. Jednak po wpisaniu tego wyrażenia obiekty zmieniają swoje położenie przemieszczają się na obiekt, do którego zostały przeze mnie przypięte - a chciałbym, żeby zostały na swoim miejscu.

 

Jak to można załatwić?

 

Pozdrawiam!

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 754
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Rozwiązania nadal nie znalazłem - zastępczo dzięki czyjejś podpowiedzi użyłem uzupełnienia wyrażenia o offset względem pozycji parenta - po prostu dajmy na to dla x: parent.MANIPULATE.position+58, dla y parent.MANIPULATE.position-70.

 

Jakoś tam działa, ustawianie trochę na oko, no i przy większej ilości składników jest trochę zabawy. Jakby ktoś miał pomysł jak to "przykleić" szybciej - będę wdzięczny ;)

 

Pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności