Miłosz3ds Napisano 13 Styczeń 2014 Napisano 13 Styczeń 2014 Cześć! Mam problem z linkowaniem. Tworzę coś z kilku elementów (flary i volume rays). Chcę wszystkie flary i nody volume rays połączyć tak, żeby przy manipulowaniu główną flarą przesuwała się też reszta. Jednak obiekty te nie są idealnie ponakładane na siebie (chcę, żeby tak zostało). Chciałem do pozycji "x" i "y" każdego obiektu przypisać wyrażenie "parent.MANIPULATE.position", gdzie "MANIPULATE" to obiekt, do którego wszystko ma być przylinkowane. Jednak po wpisaniu tego wyrażenia obiekty zmieniają swoje położenie przemieszczają się na obiekt, do którego zostały przeze mnie przypięte - a chciałbym, żeby zostały na swoim miejscu. Jak to można załatwić? Pozdrawiam!
Miłosz3ds Napisano 22 Styczeń 2014 Autor Napisano 22 Styczeń 2014 Rozwiązania nadal nie znalazłem - zastępczo dzięki czyjejś podpowiedzi użyłem uzupełnienia wyrażenia o offset względem pozycji parenta - po prostu dajmy na to dla x: parent.MANIPULATE.position+58, dla y parent.MANIPULATE.position-70. Jakoś tam działa, ustawianie trochę na oko, no i przy większej ilości składników jest trochę zabawy. Jakby ktoś miał pomysł jak to "przykleić" szybciej - będę wdzięczny ;) Pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się