Skocz do zawartości

Nuke - łączenie elementów


Miłosz3ds

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

 

Mam problem z linkowaniem. Tworzę coś z kilku elementów (flary i volume rays). Chcę wszystkie flary i nody volume rays połączyć tak, żeby przy manipulowaniu główną flarą przesuwała się też reszta. Jednak obiekty te nie są idealnie ponakładane na siebie (chcę, żeby tak zostało).

 

Chciałem do pozycji "x" i "y" każdego obiektu przypisać wyrażenie "parent.MANIPULATE.position", gdzie "MANIPULATE" to obiekt, do którego wszystko ma być przylinkowane. Jednak po wpisaniu tego wyrażenia obiekty zmieniają swoje położenie przemieszczają się na obiekt, do którego zostały przeze mnie przypięte - a chciałbym, żeby zostały na swoim miejscu.

 

Jak to można załatwić?

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Rozwiązania nadal nie znalazłem - zastępczo dzięki czyjejś podpowiedzi użyłem uzupełnienia wyrażenia o offset względem pozycji parenta - po prostu dajmy na to dla x: parent.MANIPULATE.position+58, dla y parent.MANIPULATE.position-70.

 

Jakoś tam działa, ustawianie trochę na oko, no i przy większej ilości składników jest trochę zabawy. Jakby ktoś miał pomysł jak to "przykleić" szybciej - będę wdzięczny ;)

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności