Jump to content

Nuke - łączenie elementów


Miłosz3ds
 Share

Recommended Posts

Cześć!

 

Mam problem z linkowaniem. Tworzę coś z kilku elementów (flary i volume rays). Chcę wszystkie flary i nody volume rays połączyć tak, żeby przy manipulowaniu główną flarą przesuwała się też reszta. Jednak obiekty te nie są idealnie ponakładane na siebie (chcę, żeby tak zostało).

 

Chciałem do pozycji "x" i "y" każdego obiektu przypisać wyrażenie "parent.MANIPULATE.position", gdzie "MANIPULATE" to obiekt, do którego wszystko ma być przylinkowane. Jednak po wpisaniu tego wyrażenia obiekty zmieniają swoje położenie przemieszczają się na obiekt, do którego zostały przeze mnie przypięte - a chciałbym, żeby zostały na swoim miejscu.

 

Jak to można załatwić?

 

Pozdrawiam!

Link to comment
Share on other sites

Rozwiązania nadal nie znalazłem - zastępczo dzięki czyjejś podpowiedzi użyłem uzupełnienia wyrażenia o offset względem pozycji parenta - po prostu dajmy na to dla x: parent.MANIPULATE.position+58, dla y parent.MANIPULATE.position-70.

 

Jakoś tam działa, ustawianie trochę na oko, no i przy większej ilości składników jest trochę zabawy. Jakby ktoś miał pomysł jak to "przykleić" szybciej - będę wdzięczny ;)

 

Pozdrawiam!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy