Napisano 13 Styczeń 201411 l Potrzebuję tutoriala jak wymodelować, albo dobrze wyteksturować taką mapę kierunków. Albo po polsku jak najlepiej stworzyć takie kierunki do swojego modelu. (nie chodzi mi o sam kształt, tylko te nierówności na szkle). Wiem, że jak to ogarnę, to i z tylnymi światłami sobie poradzę :)
Napisano 17 Styczeń 201411 l Plane z dużą ilością segmentów-->conv to ed poly. Zaznaczasz wszystkie poly--.bevel ustawiasz wartości (można po tym dać collapse czy jakoś tak, to zrobią ci się te trójkąty). Potem na to wszystko modyfikator FDD i pasujesz do klosza. :]
Napisano 20 Styczeń 201411 l lub http://www.3dtotal.com/index_tutorial_detailed.php?id=258&catDisplay=1&roPos=1&page=3#.Ut2NMeetaRg[/url]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto