Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Potrzebuję tutoriala jak wymodelować, albo dobrze wyteksturować taką mapę kierunków. Albo po polsku jak najlepiej stworzyć takie kierunki do swojego modelu. (nie chodzi mi o sam kształt, tylko te nierówności na szkle). Wiem, że jak to ogarnę, to i z tylnymi światłami sobie poradzę :)

 

540x405_kierunkowskaz-bmw-e-2466229.jpg

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 3,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Plane z dużą ilością segmentów-->conv to ed poly. Zaznaczasz wszystkie poly--.bevel ustawiasz wartości (można po tym dać collapse czy jakoś tak, to zrobią ci się te trójkąty). Potem na to wszystko modyfikator FDD i pasujesz do klosza. :]

Napisano

lub

http://www.3dtotal.com/index_tutorial_detailed.php?id=258&catDisplay=1&roPos=1&page=3#.Ut2NMeetaRg[/url]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności