Jump to content

Golden

Recommended Posts

Potrzebuję tutoriala jak wymodelować, albo dobrze wyteksturować taką mapę kierunków. Albo po polsku jak najlepiej stworzyć takie kierunki do swojego modelu. (nie chodzi mi o sam kształt, tylko te nierówności na szkle). Wiem, że jak to ogarnę, to i z tylnymi światłami sobie poradzę :)

 

540x405_kierunkowskaz-bmw-e-2466229.jpg

Link to comment
Share on other sites

Plane z dużą ilością segmentów-->conv to ed poly. Zaznaczasz wszystkie poly--.bevel ustawiasz wartości (można po tym dać collapse czy jakoś tak, to zrobią ci się te trójkąty). Potem na to wszystko modyfikator FDD i pasujesz do klosza. :]

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy