Golden Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 Potrzebuję tutoriala jak wymodelować, albo dobrze wyteksturować taką mapę kierunków. Albo po polsku jak najlepiej stworzyć takie kierunki do swojego modelu. (nie chodzi mi o sam kształt, tylko te nierówności na szkle). Wiem, że jak to ogarnę, to i z tylnymi światłami sobie poradzę :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bubu Posted January 17, 2014 Share Posted January 17, 2014 Plane z dużą ilością segmentów-->conv to ed poly. Zaznaczasz wszystkie poly--.bevel ustawiasz wartości (można po tym dać collapse czy jakoś tak, to zrobią ci się te trójkąty). Potem na to wszystko modyfikator FDD i pasujesz do klosza. :] Link to comment Share on other sites More sharing options...
P.I.W.O. Posted January 20, 2014 Share Posted January 20, 2014 lub http://www.3dtotal.com/index_tutorial_detailed.php?id=258&catDisplay=1&roPos=1&page=3#.Ut2NMeetaRg[/url] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now