Golden Napisano 13 Styczeń 2014 Napisano 13 Styczeń 2014 Potrzebuję tutoriala jak wymodelować, albo dobrze wyteksturować taką mapę kierunków. Albo po polsku jak najlepiej stworzyć takie kierunki do swojego modelu. (nie chodzi mi o sam kształt, tylko te nierówności na szkle). Wiem, że jak to ogarnę, to i z tylnymi światłami sobie poradzę :)
Bubu Napisano 17 Styczeń 2014 Napisano 17 Styczeń 2014 Plane z dużą ilością segmentów-->conv to ed poly. Zaznaczasz wszystkie poly--.bevel ustawiasz wartości (można po tym dać collapse czy jakoś tak, to zrobią ci się te trójkąty). Potem na to wszystko modyfikator FDD i pasujesz do klosza. :]
P.I.W.O. Napisano 20 Styczeń 2014 Napisano 20 Styczeń 2014 lub http://www.3dtotal.com/index_tutorial_detailed.php?id=258&catDisplay=1&roPos=1&page=3#.Ut2NMeetaRg[/url]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się